حق با شماست

حق با شماست

#وام- ازدواج
دوستی از تهران: 
امیدوارم وام ازدواج برای همه سنین یکسان شود و شرط سنی، پیش‌شرط پرداخت وام نباشد. کسانی که دیر ازدواج می‌کنند به احتمال فراوان شرایط مالی خوبی ندارند و نیاز به این وام دارند.

#هزینه- دندانپزشکی
مهربان از تهران: 
هر سال تعرفه دندانپزشکی به‌صورت نجومی افزایش می‌یابد. به‌عنوان مثال برای روکش یک دندان باید هزینه‌ای بین دو تا سه میلیون تومان پرداخت کنیم که با شرایط اقتصادی موجود این هزینه برای قشر ضعیف جامعه سرسام‌آور است.

#چیتگر-اتوبوس
اکبرپور از تهران: 
در محدوده محله دریاچه چیتگر و شهرک شهید‌باقری واقع در منطقه‌22‌ فقط یک خط اتوبوسرانی وجود دارد که کمبود اتوبوس در این خط موجب معطلی ۳۰تا۴۵دقیقه‌ای شهروندان در ایستگاه‌ها می‌شود.

#گودبرداری_ساعت
رضایی از تهران:
آیا برای گودبرداری و بتون ریزی ساعت مشخصی در نظر گرفته نشده است. در خیابان113 تهران پارس کارگاه‌های ساختمان سازی هیچ ساعتی را رعایت نمی کنند و همیشه مشغول کار هستند و این ماجرا آرامش شهروندان را برهم زده است.


جوابیه
​​​​​​​در پی درج پیامی یکشنبه ‌26 دی ماه 1400 با عنوان «دستفروش‌-مترو» سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه به‌ هیچ عنوان موافق حضور دستفروشان و متکدیان در ایستگاه‌ها و قطارهای خطوط هفتگانه مترو نبوده و نخواهد بود. برای دستفروشان که به‌خصوص در روزهای بحرانی شیوع ویروس کرونا، آرامش را از مسافران محترم گرفته‌اند، باید چاره‌ای اندیشیده شود و ساماندهی این افراد نیازمند همراهی جدی سازمان‌های متولی است و اقدامات این شرکت به‌تنهایی نمی‌تواند کارساز و مفید باشد. گفتنی است که شرکت بهره‌برداری مترو درخصوص رسالت خود برای تامین امنیت و آرامش مسافران محترم در طول سفر به پخش پیام‌های بازدارنده از طریق پیج ایستگاه‌ها و پخش فیلم‌های آموزشی اقدام‌کرده و مضرات خرید از دستفروشان و کمک به متکدیان داخل ایستگاه‌ها را به اطلاع مسافران می‌رساند.