«الف‌ب‌بسم‌ا...»  در رادیو گفت‌وگو

«الف‌ب‌بسم‌ا...»  در رادیو گفت‌وگو

برنامه «الف‌ب‌بسم‌ا...» به مناسبت برگزاری نمایشگاه کتاب تهران و با هدف جریان‌شناسی و آسیب‌شناسی نشر و نظام توزیع کتاب و اطلاع‌رسانی درباره حوزه نشر و کتاب از شبکه رادیویی گفت‌وگو روی آنتن می‌رود.
فرهاد دهنوی، تهیه‌کننده برنامه الف‌ب‌بسم‌ا... به جام‌جم گفت: این برنامه کاری از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر رادیو گفت‌وگوست که در ایام برگزاری سی‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از این شبکه پخش خواهد شد.
وی افزود: برنامه الف‌ب‌بسم‌ا... در قالبی ترکیبی و با بخش‌های میزگرد، مرور خبرها و رویدادها، معرفی کتاب‌ها و ناشران و مصاحبه و گزارش تولید می‌شود.
تهیه‌کننده الف‌ب‌بسم‌ا... اظهار کرد: با توجه به ضرورت ترویج کتاب و کتابخوانی و استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای نشر، تولید و پخش این برنامه اهمیت بسزایی دارد. به‌ویژه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب، در امر جهاد تبیین، ترویج کتابخوانی اهمیت ویژه‌ای دارد که این مهم وظیفه رسانه‌ها را برای فرهنگ‌سازی مناسب حساس‌تر می‌کند.
دهنوی گفت: موضوعات محوری این برنامه ترویج فرهنگ کتابخوانی، به‌کارگیری شهروندان برای ارتباط با کتاب و توسعه استفاده از کتاب‌های الکترونیکی است و همچنین بخشی هم به تازه‌های انتشارات سروش در این برنامه اختصاص خواهد داشت.
وی درباره زمان پخش این برنامه نیز عنوان کرد: الف‌ب‌بسم‌ا... همزمان با برگزاری نمایشگاه کتاب تهران از 21 تا 30اردیبهشت هر روز ساعت 13 و 30 دقیقه تا 14 و 45 دقیقه روی آنتن رادیو گفت‌وگو می‌رود. تهیه‌کننده الف‌ب‌بسم‌ا... در پایان خاطرنشان کرد: امین خرمی به‌عنوان 
کارشناس ــ مجری و سیدحسن شریفی به‌عنوان مجری در این برنامه حضور دارند. امور هماهنگی هم به‌عهده محمدعلی میرزایی و پوریا رضایی است.