رسانه‌ملی جنایت رژیم‌صهیونیستی را محکوم کرد

بیانیه

رسانه‌ملی جنایت رژیم‌صهیونیستی را محکوم کرد

علی فهیم دانش، مشاور رئیس سازمان و مدیرکل امور بین‌الملل سازمان صدا و سیما با ارسال بیانیه‌ای به شیخ‌حمد بن ثامر آل‌ثانی، رئیس هیات‌مدیر شبکه الجزیره، جنایت رژیم‌صهیونیستی در به شهادت رساندن خبرنگار الجزیره را محکوم کرد.

متن بیانیه امور بین‌الملل رسانه‌ملی به شرح زیر است: از طرف امور بین‌الملل سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران حملات نظامیان صهیونیستی به اراضی اشغالی فلسطین، به خصوص حمله اخیر این نظامیان به اردوگاه جنین در کرانه باختری در روز چهارشنبه را که به شهادت همکار رسانه‌ای، خانم شیرین ابوعاقله و مجروح شدن علی السمودی، خبرنگار روزنامه القدس انجامید ،به شدت محکوم می‌کنم.
شهادت شیرین ابوعاقله، اولین اقدام وحشیانه نظامیان صهیونیست علیه خبرنگاران نیست و آخرین اقدام آنان نیز نخواهدبود. رژیم‌صهیونیستی از ابتدای سال ۲۰۰۰ میلادی تاکنون بیش از ۴۵ خبرنگار و روزنامه‌نگار را در فلسطین اشغالی به شهادت رسانده است. شهادت خانم ابوعاقله سندی جدید بر سرکوبگری صهیونیست‌هاست تا این موضوع برای آنان که به دنبال عادی‌سازی روابط با این رژیم هستند آشکار‌تر شود.به ملت فلسطین برای داشتن چنین مردمان شجاعی تبریک می‌گوییم و شیرین ابوعاقله دلیل روشنی بر شجاعت این ملت مقاوم است.
حضور این شهید عزیز در میدان‌های مقابله با نظامیان رژیم‌صهیونیستی برای به تصویرکشیدن مقاومت مردم فلسطین نشان داد در جبهه مقاومت تفاوتی میان دوربین، سنگ یا سلاح وجود ندارد؛ زیرا مقامات صهیونیست تمام آنها را به چشم تهدیدی بزرگ برای وجود رو به تباهی خود می‌بینند.به ملت فلسطین، خانواده شیرین ابوعاقله و همکاران‌مان در شبکه بین‌المللی الجزیره به دلیل از دست دادن این شهید تسلیت عرض می‌کنم و مطمئنم شهادت این بانوی مقاوم، روشنگر راه خبرنگاران، گروه‌های مقاومت و ملت‌های بیدار برای آزادی فلسطین خواهدبود.
امیدوارم هر چه زودتر نیروهای اشغالگر رژیم‌صهیونیستی، این جنایتکاران و ناقضان حقوق اولیه بشر به دست عدالت سپرده‌شوند. من بسیار مطمئنم خون شهدای رسانه به مصونیت از مجازات عاملان، فرماندهان و شرکت‌کنندگان در جنایات مرتکب شده علیه مردم مظلوم فلسطین پایان خواهدداد.

​​​​​​​