کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

شهادت یک مامور در امیدیه
 یکی از ماموران شهر امیدیه از سوی راننده خودروی شوتی در این شهرستان به شهادت‌رسید.
سرهنگ علیرضا میررضایی، فرمانده انتظامی امیدیه استان خوزستان به سایت پلیس گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کارکنان انتظامی پاسگاه آسیاب شهرستان امیدیه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل کالای قاچاق مشکوک و پس از دستور ایست، راننده بدون توجه به دستور پلیس و به صورت عمدی با سروان مسلم تقی زاده به شدت برخورد کرد. این مأمور به دلیل شدت صدمات وارده، فوت کرده و به شهادت رسید.در ادامه مرد قاچاقچی بازداشت شد.

مرگ جهانگرد آلمانی در جنوب
گردشگر آلمانی بر اثر واژگونی موتورسیکلت در باغملک دچار حادثه شد و فوت کرد. عبدالرضا خشنود، مسؤول مرکز فوریت‌های پزشکی باغملک استان خوزستان به ایرنا گفت: ساعت 11و 15دقیقه پنجشنبه بیست‌ودوم اردیبهشت امسال، یک دستگاه موتورسیکلت در مسیر دوراهی اسلام آباد به باغملک حدفاصل روستای دم‌آب واژگون شد. راکب آن یک جهانگرد آلمانی بود که فوت شد.

سقوط مرگبار داور فوتبال
داور جوان، وقتی کلید را در خانه جا گذاشت و می‌خواست از بالکن وارد شود، از ساختمان چهار طبقه افتاد و فوت کرد.
رضا زرندی، رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب استان آذربایجان غربی به ایرنا گفت: محمدکنعانی، داور فوتبال بود که دو روز پیش به علت این‌که کلید خانه را داخل واحدش جا گذاشته بود، قصد داشت از طریق بالکن همسایه خود را به خانه  برساندکه سقوط کرد و فوت شد.