ورود به ماجرای سوءقصد به جان داور لیگ‌برتری

ورود به ماجرای سوءقصد به جان داور لیگ‌برتری

حراست فدراسیون فوتبال به ماجرای سوءقصد به کمک داور لیگ‌برتری ورود می‎کند. مرتضی شهریاری یکی از کمک داوران دیدار ذوب‎آهن و تراکتور در هفته بیست و هفتم لیگ برتر بود که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. شهریاری در این دیدار گل ذوب‎آهن اصفهان را مردود اعلام کرد. این اتفاق واکنش شدید مهدی تارتار سرمربی ذوب‌آهن را به دنبال داشت. 
پس از پایان این مسابقه شهریاری با خودروی شخصی در حال بازگشت از اصفهان تصادف می‎کند. او حالا می‎گوید این تصادف عمدی بوده است.  شهریاری گفت: « یک خودرو سه بار به من زد. بار اول فکر کردم طبیعی است اما دو بار دیگر این کار را انجام داد و حتی من از او خواهش کردم که کاری نداشته باشد. در نهایت ماشینم به سمت شانه خاکی رفت.»
شهریاری در این رابطه، تماس‌هایی هم با فدراسیون فوتبال داشته و خواستار پیگیری ماجرا شده است.  از سوی دیگر شنیده می‎شود باشگاه ذوب‎آهن به دلیل مردود شدن گل دیدار با تراکتور قصد شکایت از این کمک داور را دارد. 
این باشگاه همچنین در واکنش به ادعای سوءقصد به جان شهریاری بیانیه داده است: «باشگاه ذوب‌آهن در حال استعلام حادثه از پلیس راه کشور بوده و توسط مراجع قضایی ذی‌ربط و با اعلام شکایت از فرد تهمت‌زننده، با بررسی‌های دقیق این مورد را پیگیری می‌کند.»