نامزد، تنها مظنون قتل هولناک زن جوان

نامزد، تنها مظنون قتل هولناک زن جوان

همزمان با شناسایی هویت زن جوان که جسد مثله شده‌اش در سه نقطه تهران پیدا شده بود، نامزد او به‌عنوان مظنون به قتل دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ماجرای این جنایت بامداد هجدهم اردیبهشت امسال،  زمانی فاش شد که مرد پاکبانی در محله خزانه تهران، گونی حاوی نیم‌تنه زنی را کنار سطل زباله پیدا کرد. سه ساعت بعد از این ماجرا، حوالی بازار گل محلاتی پایتخت، پاهای مقتول در گونی‌های جداگانه پیدا شد. روز بعد هم بقایای دیگر جسد به دست آمد. در تحقیقات پزشکی قانونی هم مشخص شد این زن حدود 33 ساله بوده و شکستگی‌هایی‌ روی گردنش نشان می‌داد ضربه به سر و گردنش باعث مرگ او شده است. با انگشت‌نگاری از جسد، هویت مقتول شناسایی شد. او ساکن جنوب تهران بود و چندی قبل به اتهام حمل مواد مخدر دستگیر و روانه زندان شده بود. 
در ادامه با شناسایی خانواده‌اش، آنها‌ به پلیس آگاهی تهران احضار و مورد تحقیق قرار گرفتند و معلوم شد مدتی بوده که ‌با مردی نامزد کرده و قرار بوده به‌زودی عقد کنند. شب‌حادثه نیز او به خانه نامزدش رفته اما دیگر بازنگشته بود. 
خانواده این زن بعد از آن‌که فرزندشان را پیدا نکردند به‌ کلانتری رفته و ناپدید شدن‌ او را اطلاع دادند.
با دستور قضایی، متهم 41 ساله به‌عنوان مظنون اصلی در این قتل بازداشت شد.‌ متهم در جریان تحقیقات در شعبه دهم بازپرسی دادسرای جنایی تهران‌ بازجویی شد و گفت: مدتی قبل با دختر جوان آشنا شده و دلباخته هم شدیم. خانواده‌ها از ماجرا باخبر شده و نامزد کردیم. به هم علاقه داشتیم و قرار بود به‌زودی ازدواج کنیم. آن شب او چند ساعتی‌ مهمانم بود و گفت کاری برایش پیش آمده و رفت. ‌دیگر از او خبری نداشتم تا این‌که از طریق خانواده‌اش فهمیدم ناپدید شده و بعد پلیس‌ مرا به اتهام قتل بازداشت کرد.  من با نامزدم اختلاف نداشتم و نمی‌دانم‌ چه‌کسی او را به قتل رسانده است. 
 محمد‌تقی شعبانی، بازپرس شعبه دهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: نامزد زن کشته شده ‌به عنوان مظنون در بازداشت است و تحقیقات از او در اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی از ابعاد این پرونده قتل ادامه دارد.