پیشنهاد هفته

پیشنهاد هفته

فرار از بیکاری
اگر به تماشای فیلم‌های کمدی علاقه دارید، آن هم فیلمی که کارگردانش کمدین محبوبی باشد، می‌توانید روز چهارشنبه ساعت 13 به تماشای فیلم «لیموترش» به کارگردانی جواد رضویان بنشینید که از شبکه نمایش پخش می‌شود. جواد رضویان که قطعا معرف حضور است؟ همان بازیگر و کارگردان کمدی طنازی که با بازی‌هایش خاطرات بسیاری داریم. به‌خصوص در سریال «پاورچین» و نقش داونه با آن گویش شیرین و بانمک که در زمان خود یکی از سریال‌های پرمخاطب تلویزیون بود. رضویان فیلم لیموترش را اوایل دهه 90 ساخت و بارها از شبکه‌های مختلف تلویزیون هم پخش شد. حال حتما می‌پرسید داستان این فیلم چیست؟ علی مسعودی یا همان علی‌مشهدی قصه فیلم را درباره جوانی به نام بهروز نوشته است که در یک درمانگاه پزشکی شاغل است، بروز اتفاقاتی موجب می‌شود تا او ناگزیر به ترک درمانگاه شود. پس از این اتفاق که منجر به بیکاری او می‌شود، یکی از دوستان بهروز که وضع روحی‌ او را نامناسب می‌بیند، پیشنهاد می‌کند برای فرار از بیکاری، مراقبت پزشکی از پیرمرد بیماری را در منزلش به عهده بگیرد. 

جدایی دو برادر
فیلم «مجنون بی‌لیلی» به کارگردانی جهانبخش سلطانی و تهیه‌کنندگی مجید عکاف‌زاده، سه‌شنبه ساعت 13 از شبکه نمایش پخش خواهد شد. جهانبخش سلطانی را که می‌شناسید. همان بازیگر توانمندی که با گویش شیرین اصفهانی همراه بهزاد خداویسی با مجموعه «سرنخ» به شهرت رسیدند و هنوز هم این مجموعه یکی از کارهای موفق تلویزیون محسوب می‌شود. او در زمینه کارگردانی هم فعالیت می‌کرد و سال 1398 تله‌فیلمی با عنوان مجنون بی‌لیلی را با موضوع دفاع مقدس ساخت که به جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس اصفهان راه یافت. داستان فیلم روایت قصه دو برادر رزمنده دفاع مقدس به نام‌های (مرتضی و مجتبی) است که در جنگ شیمیایی می‌شوند، از هم دور می‌مانند و با پیدا شدن پلاک و انگشتر مجتبی در تفحص، ماجرای پرمعمای آنان آغاز می‌شود. در این فیلم رضا توکلی، جهانبخش سلطانی و رضا ایرانمنش ایفای نقش کرده‌اند.

دردسرهای سه قلوها
اگر به تماشای فیلم‌های خانوادگی علاقه دارید و همچنین از طرفداران بازی‌های جواد عزتی هستید، می‌توانید فیلم «فرشته‌ها با هم می‌آیند» را سه‌شنبه ساعت 21 از شبکه نمایش به تماشا بنشینید. فیلمی به کارگردانی حامد محمدی که سال 1392 ساخته شد و سال بعد از آن به اکران عمومی درآمد. این فیلم، داستان یک روحانی جوان به نام احمد - جواد عزتی - است که با همسرش لیلا - نازنین بیاتی - با تنگدستی روزگار سپری می‌کنند و صاحب سه‌قلو نیز می‌شوند که در ادامه پیشنهادات وسوسه‌کننده‌ای به او می‌شود.در این فیلم در کنار نازنین بیاتی و جواد عزتی، رضا ناجی و الهام کردا ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم بعد از فیلم‌های «زیر نور ماه» و «طلا و مس» با موضوع طلبه‌ها و روحانی‌های جوان، جزو پرمخاطب‌ترین فیلم‌هایی با این مضمون است. «فرشته‌ها با هم می‌آیند»  برای خانواده‌هایی که یکباره با تولد چند نوزاد درگیر مشکلاتی می‌شوند، جذاب و تماشایی است. چون سکانس‌های ملموس و باورپذیری دارد. به‌خصوص زمانی که هر سه نوزاد با هم گریه می‌کنند یا گرسنه می‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود که پدر و مادر درگیر مشکلاتی از این دست شوند.