۹دقیقه از «هناس» کوتاه شد

۹دقیقه از «هناس» کوتاه شد

حسین دارابی، کارگردان فیلم سینمایی «هناس» که از فردا در سینماهای کشور اکران می‌شود، ابراز امیدواری کرد اکران این فیلم راه را برای نمایش عمومی «مصلحت» باز کند.

این فیلمساز با بیان این‌که همه کارگردانان علاقه‌مند هستند فیلم‌شان را روی پرده سینما همراه با مردم بینند، گفت: اتفاق تلخی است که اولین اثر بلند من یعنی مصلحت مجوز اکران دارد اما از سوی برخی از نهادها و سازمان‌ها اجازه اکران ندارد. این‌که ابتدا فیلم دوم من یعنی هناس در راه اکران است، برای خودم هم جالب است و امیدوارم فیلم مصلحت هم به برکت هناس اکران شود.
دارابی، اکران فیلم در جشنواره فیلم فجر را فرصت خوبی برای دریافت نظرات متفاوت از مخاطبان مختلف دانست و بیان کرد: ما پس از اکران هناس در چهلمین جشنواره فیلم فجر احساس کردیم باید تغییراتی روی فیلم انجام دهیم. یکی از اتفاقات اضافه و کم‌کردن پلان‌هایی به هناس بود که در نهایت ۹ دقیقه از فیلم کوتاه شد. نسخه جدید خوش‌ریتم‌تر، بهتر و جذاب‌تر است که امیدوارم مخاطب عام با آن ارتباط بهتری برقرار کند.  کارگردان فیلم سینمایی هناس افزود: ما تنها گوشه‌ای از زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد را از زاویه دید همسرش به نمایش گذاشتیم. پس این اثر، یک فیلم کاملا زنانه است. / فارس