ارتباط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی، امنیت منطقه را مخدوش می‌کند

ارتباط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی، امنیت منطقه را مخدوش می‌کند

سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه به منظور بررسی وضعیت استحکامات و سازه‌های مهندسی، پدافند غیر‌عامل و ارزیابی آمادگی‌های رزمی در جزیره تنب بزرگ، از یگان‌های مستقر در این جزیره بازدید کرد.

دریادار تنگسیری اظهار کرد: امروز امنیت مطلوبی با همکاری و هم‌افزایی کشورهای همسایه در حوزه جغرافیایی خلیج‌فارس وجود دارد که اگر کسی به هر دلیلی پای رژیم مفلوک، کودک‌کش و دشمن شماره یک صهیونیستی را به این منطقه باز کند، هم خودش و هم این منطقه را دچار ناامنی، نابسامانی و بی‌ثباتی امنیتی می‌کند.
فرمانده نیروی دریایی سپاه تأکید کرد: ما به کشورهای دوست و برادر خود در منطقه خلیج‌فارس توصیه می‌کنیم با رژیم صهیونیستی ارتباطی برقرار نکنند، چراکه با این کار، امنیت منطقه را مخدوش می‌کنند.
دریادار تنگسیری در پایان با اشاره به برگزاری یادواره‌های شهدا و نشر آثار آنان گفت: همه باید تلاش کنند یاد و خاطره شهدای والامقام را در سطح سپاه و جامعه زنده نگه داشته شود، شهدا اهل محبت و غیرت هستند و همیشه برای موفقیت ما دعا می‌کنند و ما برای ترویج سبک زندگی شهدا، موظفیم با شناخت و مطالعه سیره آنها و بازگو کردن آن، به راه‌اندازی فراگیر نهضت خاطره‌گویی و تأثیر مثبت آموزه‌های معنوی زندگی شهدا بر مخاطبان و نسل جوان، کمک کنیم.