کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

سارق خودرو، پیرزن را زیر گرفت و کشت
مرد سارق، حین فرار از دست پلیس، پیرزنی را زیر گرفت و باعث مرگ او شد.
به گزارش خبرنگار جام‌جم، روزهای پایانی فروردین امسال مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و اطلاع داد راننده یک خودروی پژو 405، زن سالخورده‌ای را در دروازه غار در جنوب پایتخت زیر گرفته و متواری شده است.  همزمان با حضور ماموران در آنجا، معلوم شد راننده به اتهام سرقت خودرو تحت تعقیب بود. او حین فرار با این پیرزن تصادف کرده و بعد هم با رها کردن خودرو گریخته بود.  در صندلی عقب خودرو مرد میانسال مصدومی هم قرار داشت. او و زن سالخورده راهی بیمارستان شدند اما پیرزن فوت شد.  در ادامه مشخص شد، مرد میانسال همدست سارق بوده است. او در تحقیقات گفت: همدست فراری‌ام و زنی خودرو را سرقت کرده و من برایشان می‌فروختم. با همدستم قصد فروش خودرو را داشتیم که ماموران شک کرده و دوستم سعی کرد فرار کند اما تصادف کرد. او در حالی که من مصدوم شده بودم، رهایم کرد و گریخت. 
در ادامه با دستور بازپرس میثم حسین پور، تحقیقات پلیس برای دستگیری‌ زن و مرد فراری که از سارقان بودند، ادامه یافت تا این‌که دو روز پیش ماموران پی بردند دزد فراری 38 ساله ‌به اتهام فروش سلاح‌های بادی دستگیر شده و در زندان است. او دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران‌ منتقل شد وگفت: سال‌هاست شیشه مصرف می‌کنم. هشت‌بار به اتهام سرقت لوازم داخل خودرو، خودرو و خرید و فروش گوشی‌های سرقتی به زندان افتادم. فروردین امسال مرخصی گرفته و بیرون آمدم. خودرویی سرقت کردم که ماموران به من و همدستم شک کرده و فرار کردم اما در حین فرار زخمی شدم. به بیمارستان رفته و در آنجا بستری بودم که یک روز متوجه مامور پلیسی در آنجا شدم. فکر کردم برای دستگیری من آمده که از طبقه پنجم به پایین پریده و فرار کردم. بعد هم مشغول فروش تفنگ بادی سرقتی شده و در زندان شناسایی شدم. 

درگیری مسلحانه با 3 کشته 
چهار نفر از عاملان تیراندازی در یک نزاع در حاشیه آبادان که سه نفر را کشته بودند، بازداشت شدند.  سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی آبادان استان خوزستان به سایت پلیس گفت: در پی وقوع یک فقره نزاع در یکی از مناطق حاشیه شهرستان آبادان، تحقیقات پلیسی در ‌این‌باره آغاز و معلوم شد سه مرد جوان بر اثر تیراندازی یکی از طرفین نزاع، فوت شدند. ‌تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا این‌که چهار نفر از عوامل این درگیری شناسایی و بازداشت شدند‌.

پسر جوان، تنها مظنون قتل مادر
پسر جوان به عنوان تنها مظنون پرونده مفقودی مادرش در تهران دستگیر شد . به گزارش تسنیم؛ خرداد امسال، رسیدگی به پرونده ناپدید شدن زن میانسال در یکی از مناطق تهران در دستور کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. تحقیقات نشان داد، اوایل خردادماه زن میانسال آخرین‌ بار همراه فرزندش سوار خودروی 206 شده که پس از آن زمان ناپدید و تلفن همراه وی خاموش شده است.کارآگاهان در بررسی‌ خودروی  پسر جوان چند قطره خون کشف کردند و با رصدهای اطلاعاتی پی بردند، پسر جوان در بازه زمان ناپدید شدن مادرش همراه وی در خودروی پژو 206 بوده است. مأموران با توجه به قوت گرفتن فرضیه قتل  پسر جوان را به عنوان تنها مظنون پرونده دستگیرکردند که تحقیقات از او در پلیس آگاهی ادامه دارد.

انهدام باند  سقط جنین 
دادستان عمومی و انقلاب بیرجند از بازداشت سه عضو باند سقط غیرقانونی جنین در بیرجند خبر داد. حجت‌الاسلام علی نسایی به ایسنا گفت: متهمان بازداشت شده ‌یک مرد و زن هستندکه با تزریق آمپول و خوراندن قرص، اقدام به سقط جنین زنان می‌کردند. متهمان برای تزریق هر واحد آمپول، سه میلیون تومان پول می‌‌گرفتند. این افراد، قربانیان خود را در فضای مجازی شناسایی و با عملیات روانی، آنها را به سقط جنین تشویق کرده و در یک مکان غیربهداشتی نسبت به سقط جنین اقدام می‌کردند.