کاهش بهای بلیت سینماهای شهرداری

کاهش بهای بلیت سینماهای شهرداری

مجید اکبرشاهی مدیرعامل موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی-هنری شهرداری تهران از اجرای طرح کاهش قیمت بلیت در سینماهای شهرداری تهران از اول تابستان خبر داد.

به گزارش جام‌جم؛ وی گفت: پس از تجربه موفق در فروش بالای فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» با اجرای طرح نیم بها بلیت در روز میلاد حضرت امام رضا (ع) ، تصمیم گرفتیم تمهیداتی برای جذب مخاطب بیشتر در سینماهای زیرمجموعه در نظر بگیریم.
وی افزود: از آنجا که سینماهای موسسه تصویر شهر زیر مجموعه شهرداری تهران است و تامین رفاه و آسایش شهروندان از اصلی‌ترین وظایف این نهاد است، بر آن شدیم در برخی روزها و ساعات بهای بلیت را در سینماها کاهش دهیم. بر این اساس سه روز ابتدای هفته بلیت در پردیس‌های سینمایی «ملت»، «تماشا» و «راگا» تا ساعت ۱۹ به صورت نیم بها و از ساعت ۱۹ به بعد برای تمامی فیلم‌ها در پردیس ملت از ۴۵هزارتومان به ۳۵هزار تومان و در پردیس‌های راگا و تماشا از ۳۵ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان کاهش می‌یابد.
وی در ادامه گفت: این طرح از ابتدای تابستان، تیرماه ۱۴۰۱ در سینماهای زیرمجموعه اجرا می‌شود و در دیگر روزهای هفته نیز طبق روال گذشته بهای بلیت در روزهای سه‌شنبه به صورت کامل نیم بها و سه روز پایانی هفته به صورت تمام بها برای شهروندان ارائه می‌شود.