حمایت رسانه ملی ازحامیان آب

حمایت رسانه ملی ازحامیان آب

 همزمان در سومین روز از هفته صرفه جویی، به منظور  هشدار مصرف آب، مجموعه پرمخاطب گروه تلویزیونی کودک، همراه با حامیان آب و عروسک محبوب مل مل درمحل سالن همایش کانون پرورشی وفکری کودکان و نوجوانان گرد هم آمدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین وتصفیه آبفای تهران، مل مل عروسک محبوب تلویزیون و گلی به همراه  کودکان حامیان آب در یک برنامه اختصاصی  فقط با  موضوع آب، به اسراف  کنندگان ومشترکان پرمصرف هشدار دادند   وبرصرفه‌جویی تاکید وبا همخوانی سرود به شکل یک صدا و شعارهای  مختلف دغدغه و نگرانی خود را  در کمبود منابع آبی به بزرگسالان ابراز کردند.
براساس این گزارش عوامل تولید برنامه مل مل از جمله گلی مجری، ضمن بازدید از تصفیه خانه جلالیه ومرکز کنترل آب تهران نیز درراستای ترویج فرهنگ صرفه جویی چند بخش برای ساخت وپخش تیزردرتلویزیون وفضای مجازی ضبط وتولیدکردند. بهنام  بخشی  مدیر  روابط عمومی  شرکت تامین و تصفیه هدف .این کار  مشترک را تاثیر بسیار زیادرسانه ملی بر طیف کودکان برشمرد و اذعان داشت بهترین سن برای آموزش و نهادینه کردن مصرف بهینه آب وتغییر الگوی مصرف، کودکان ونو جوانان هستند که هم می آموزند وهم با حس مطالبه گری از سوی والدین آنها را دراین مسیر متقاعد وهمراه می کنند. وی ادامه داد: گروه تلویزیونی مل مل و مجری محبوب این برنامه، گلی با حضور در تصفیه خانه جلالیه  و مشاهده فرآیند تامین، تصفیه و  انتقال آب با  بهره گیری  از زبان هنر و طنز کودکان توانستند بسیاری از نیاز محتوایی وفرهنگی را به حامیان آب منتقل کنند و آموختند چگونه با کم مصرف کردن آب و رسیدن به سرانه 130لیتر درشبانه روز آینده وشرایط فعلی را بدون مخاطره ونگرانی سپری کنند. بخشی افزود:بازخورد این برنامه در پیام‌هایی که از والدین وهمراهان دریافت شد به طورکامل نتایج مثبتی را تداعی کرد. لازم به ذکر است ضمن مشارکت پرثمر آبفای منطقه3، در این برنامه رییس انجمن روابط عمومی ایران، مدیرکل روابط عمومی آبفای کشور و تنی چند از صاحب نظران و مدیران دیگر همکاری وهمچنین خانواده های کودکان نیز حضورداشتند.