مجمع فیلمسازان مسلمان جهان

مجمع فیلمسازان مسلمان جهان

سید‌محمد حسینی، مدیر انجمن سینمای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با اعلام این‌که جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت امسال در دی‌ماه و ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد امسال قرار است مجمع فیلمسازان مسلمان جهان تشکیل شود. مجمعی که فیلمسازان مسلمانش از سر‌اسر دنیا در آن گرد می‌آیند و از این به‌بعد به‌عنوان یک مرکز برای سینماگران دنیا فعالیت می‌کند.

او توضیح داد که تنها فیلمسازان مسلمان در آن فعالیت نمی‌کنند بلکه بر اساس باور  و  وظیفه‌ای که برای این انجمن تعریف شده هرجا اقدامی فرهنگی علیه ظلم و استکبار صورت گیرد، مورد توجه این انجمن قرار خواهد گرفت.
حسینی یکی دیگر از فعالیت‌های جاری مجموعه تحت امرش را خدمات به فیلمسازان و سینماگرانی که در مجموعه شهرک سینمای دفاع مقدس حضور دارند، عنوان کرد. شهرکی که در این مدت از نظر افزایش خدمات و بهبود کیفیت توانسته اقدامات مناسبی انجام دهد. او با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در مورد اهمیت این شهرک بیان کرد، یکی از اقدامات مهمی که دولت می‌تواند انجام دهد صرفا ساختن سالن سینما نیست. زمانی که فیلم خوب کم باشد این همه سالن چه فیلمی را اکران کند؟ بلکه باید زیرساخت‌های تولید فیلم دفاع مقدسی را مد نظر قرار دهند./ تسنیم