قتل مزاحم همسر در پارک

قتل مزاحم همسر در پارک

مرد جوان وقتی با صحنه مزاحمت سه جوان برای همسرش روبه‌رو شد، یکی از آنها را با ضربه چاقو کشت.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، نیمه دوم خرداد امسال مردی با پلیس 110 تهران تماس گرفت و اطلاع داد مردی جوان با ضربه‌های چاقو زخمی شده و در یکی از بوستان‌های جنوب شهر افتاده است. با حضور امدادگران اورژانس، مرد زخمی به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد فوت کرد. 
دوستان مقتول در تحقیقات گفتند: امشب زنی را دیدیم که گریه می‌کرد. سمتش رفتیم و مزاحمش شدیم که ناگهان شوهرش سر رسید و دوست‌مان را با چاقو زد و همراه آن زن فرار کردند.
 با ادامه تحقیقات، ماموران، هویت ضارب را شناسایی و او را دستگیر کردند. او دیروز در جریان تحقیقات گفت: من و همسر موقتم مدتی بود با هم اختلاف و درگیری داشتیم. قهر کرده و نزد خانواده‌اش رفته بود. آن شب با او در بوستان محله‌مان قرار گذاشته بودم تا با هم حرف بزنیم اما دعوایمان شد. او قهرکرد و رفت. چند لحظه بعد صدای جیغ او را شنیدم. به سمت صدا رفته و سه پسر را دیدم که مزاحم همسرم شده بودند. خانواده‌ای در آن حوالی نشسته بودند و هندوانه می‌خوردند که چاقوی آنها را برداشته و یکی از مزاحمان را زدم و بعد فرار کردم. 
محمدحسین زارعی، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران دراین‌باره به جام‌جم گفت: با اعتراف قاتل پشیمان، او روانه بازداشتگاه پلیس آگاهی تهران‌شد.