خودکشی بعد از قتل همسر و خواهرزن

خودکشی بعد از قتل همسر و خواهرزن

جنایت‌های سریالی دامادهای خشمگین تمامی ندارد و در آخرین جنایت استان ایلام، داماد عصبانی بعد از قتل همسر و خواهرزنش، خودکشی کرد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، صبح شنبه یازدهم تیر، صدای شلیک چند گلوله و کمک‌خواهی زنی، سکوت محله‌ای در دره شهر ایلام را شکست. اهالی، سراسیمه از خانه‌های خود بیرون آمده و متوجه شدند تیراندازی در خانه یکی از همسایه‌ها رخ داده است. با احتیاط وارد خانه شده و با صحنه هولناکی رو‌به‌رو شدند.  جسد مرد جوانی با سلاحی در دستش نزدیکی در ورودی افتاده بود. در فاصله کمی از او جسد دو زن جوان قرار داشت و زنی نیز نیمه‌جان در گوشه‌ای ناله می‌کرد. با حضور تیم جنایی و امدادی در محل، زن میانسال به بیمارستان منتقل شد. در تحقیقات مشخص شد، داماد خانواده به علت اختلاف و درگیری با همسرش و خانواده او، این جنایت را رقم زده است. او برای انتقام، همسر و خواهرزنش را به قتل رسانده و مادرزنش را زخمی کرده و بعد با شلیک گلوله‌ای به زندگی خود پایان داده‌بود.
​​​​​​​سرهنگ کرم حسنی، فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر در گفت‌و‌گو با جام‌جم گفت: اجساد به پزشکی قانونی منتقل شد  و تحقیقات در این باره ادامه دارد.