کجا برویم؟

کجا برویم؟

گالری ایده 
نشستی با موضوع «نقش حراجی‌ها در رونق و کیفیت آثار هنرمندان معاصر» با نگاهی به تاثیرات حراج تهران بر هنر ایران، پنجشنبه ۱۶ تیر در گالری ایده برگزار خواهد شد.در این نشست که دومین جلسه از سلسله‌نشست‌های نقد و بررسی حراج تهران محسوب می‌شود، مرتضی کاظمی، مجید ملانوروزی، سمیه رمضان‌ماهی، آرش سلطانعلی و بهنام زنگی به سخنرانی خواهند پرداخت و پیرامون ابعاد مختلف شانزدهمین حراج تهران صحبت خواهند کرد.موسسه فرهنگی و هنری ایده در دوره پیشین حراج تهران نیز با برگزاری نشست ویژه‌ای با عنوان «تحلیل و بررسی حراج تهران از منظر هنر و اقتصاد» در دی ۱۴۰۰ به بررسی ابعاد مختلف این اتفاق مهم هنری پرداخته بود.علاقه‌مندان به حضور در این نشست روز پنجشنبه به گالری ایده واقع در خیابان سنایی، خیابان هجدهم مراجعه کنند.

گالری آرتیبیشن
نمایشگاه انفرادی آثار بهمن بروجنی از پایان هفته جاری با ۱۶اثر جدید برگزار می‌شود و تا یکشنبه ۲۶ تیرماه برپاست.بهمن بروجنی سال۱۳۲۱ در بروجن به دنیا آمد. او مدرک کارشناسی ارشد را از دانشکده هنرهای تزئینی دریافت کرد و مدتی به تدریس در دانشگاه هنر تهران، دانشگاه تربیت مدرس و هنرهای دراماتیک پرداخت و دکترای هنری خود را از دانشگاه سوربن پاریس گرفت. بروجنی بیش از ۲۰۰نمایشگاه فردی و گروهی را برپا کرده و از‌جمله فعالیت‌های اجرایی این هنرمند، می‌توان به تابلوی دیواری سفالین ۶۴متری در کاخ کشاورزی با موضوعیت منطقه البروج اشاره کرد. بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ۱۶ تا ۲۰ در گالری آرتیبیشن به آدرس خیابان شریعتی، خیابان کوشا، خیابان ناصری، خیابان قندی (دریا)، پلاک ۶ برای علاقه‌مندان مهیا‌ست.

پردیس تئاتر شهرزاد
‌سالن ‌۳ پردیس تئاتر شهرزاد تا روز ۲۴تیر میزبان نمایش کودکانه «پاهای هزارپا خانم» به نویسندگی ندا حاجی‌بابایی و کارگردانی مهدی خجستگی است. در این نمایش نیما ‌فاضلی، سمانه دلیر، سونیا جباری، فاطمه فرکی، مریم مرادی‌نیا، مهدی قهرمانی، احسان شاهسون و فاطمه سید‌طالبی بازی می‌کنند. نمایش یاد شده هر روز ساعت 17 برای کودکان روی صحنه می‌رود.در خلاصه داستان این نمایش آمده است: داستان خانم هزار پا را روایت می‌کند که از پاهای خود خسته شده و از شهر بیرون میاد و با کرمی روبه‌رو می‌شود و... .