دوران نقاهت بازیگر«خوش‌رکاب» در خانه

دوران نقاهت بازیگر«خوش‌رکاب» در خانه

محمود کاسبی، برادر محمد کاسبی بازیگر سریال «خوش‌رکاب» درباره آخرین وضعیت محمد کاسبی گفت: برادرم در حال حاضر در خانه مشغول استراحت است. وضعیت وی نسبت به گذشته ثبات خوبی داشته و باید همچنان به استراحت خانگی ادامه دهد.

وی در همین رابطه ادامه داد: طبیعتا برادرم وضعیت سختی را پشت سر گذاشته است، عمل قلب وی عمل بسیار سختی بوده و به طور معمول برای بهبود به زمان زیادی نیاز دارد. ما هم انتظار بهبود سریع را نداریم اما خوشبختانه روند بهبود به آرامی اما مثبت ادامه دارد.
کاسبی درباره وضعیت هوشیاری برادرش اضافه کرد: خوشبختانه برادرم از لحاظ هوشیاری کاملا وضعیت خوبی دارد و به راحتی با دیگران ارتباط برقرار می‌کند. وی تا حدی که توانش اجازه می‌دهد تمام کارهای شخصی‌اش را انجام می‌دهد. وی درباره ادامه روند درمان بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون اضافه کرد: درمان برادرم همچنان ادامه دارد. وی توسط پزشکان زیر نظر بوده و آزمایشات روی وی به صورت دوره‌ای انجام می‌شود. خوشبختانه تا امروز وضعیت به نحوی بوده که ادامه درمان در منزل ممکن بوده و نیازی به انتقال به بیمارستان پیدا نکرده‌ایم. کاسبی درباره بازگشت برادرش به بازیگری تاکید کرد: هنوز برای بازگشت وی به عرصه بازیگری خیلی زود است. بسیاری از دوستان لطف داشته و پیگیر وضعیت وی هستند و گاهی برای بازگشت به بازیگری از وی سوال می‌پرسند اما برای این‌که او بتواند بار دیگر جلوی دوربین برود به زمان بیشتری نیاز است.