برای تمامی دهک‌های یک تا ۹ یارانه جدید واریز می‌شود

سخنگوی دولت:

برای تمامی دهک‌های یک تا ۹ یارانه جدید واریز می‌شود

علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با اصحاب رسانه درباره پرداخت یارانه‌ها گفت: واریز یارانه از دوشنبه‌ شب آغاز شده و به‌تدریج این واریز ادامه دارد و رسیدگی به اعتراض‌ها به اتمام رسیده‌ است.

وی افزود: برای کسانی که مستحق دریافت یارانه بودند، در همین مرحله مبلغ اعلامی واریز می‌شود؛ به دهک‌های یک تا 9 از ابتدای واریز یارانه جدید یعنی حتی یارانه ماه اخیر نیز تخصیص داده خواهد شد.
سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره برخی شایعات در زمینه دخالت دولت برای انتخاب یا تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال، تصریح کرد: دولت دخالتی در انتخاب یا تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ندارد. 
بهادری جهرمی در پاسخ به سوالی درباره این‌که هفته گذشته شاهد ابلاغ قانون حجاب و عفاف مصوب سال 84 از سوی رئیس‌جمهور و به دنبال آن افزایش برخی هجمه‌ها به دولت بودیم، درباره سیاست دولت در این زمینه، گفت: این قانون مصوب سال 84 و دولت هشتم است که در همان دولت هم ابلاغ شده و ابلاغ جدیدی وجود نداشته‌است. همه ما، هم دولت و هم مردم مکلف به اجرای قانون هستیم هرچند دولت معتقد است در ارائه خدمات عمومی و تامین حقوق شهروندی هرگز نباید دسته‌بندی میان مردم صورت گیرد، ما با هرگونه دسته‌بندی و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم.سخنگوی دولت همچنین درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان، گفت: دولت پیش از این در مورد بازنشستگان تصمیم گرفته بود و پس از مکاتبه با آنها، رئیس‌جمهور دستور دادند سازمان تأمین اجتماعی با تدابیر خود پرداخت‌ها را انجام دهند.