کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

حمله اوباش  به مرد روحانی در شرق پایتخت 
مرد روحانی در منطقه تهرانپارس‌، هدف حمله اراذل و اوباش قرار گرفت. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام مهدی فخارپور  دراین باره گفت: چهارشنبه بیست‌ودوم تیر امسال، برای ورزش صبحگاهی به بوستان پلیس در منطقه تهرانپارس رفته بودم، متوجه شدم پنج تا شش نفر از اراذل و اوباش  که به نظر می‌رسید مست باشند، به یک پسر جوان حمله‌ور شده و در حال زخمی کردن وی با قمه و چوب بودند. برای نجات او رفتم که مهاجمان با قمه، چوب و شیشه شکسته، مرا زخمی و متواری شدند اکنون در بیمارستان تحت درمانم. 

پلمب دو باشگاه ورزشی ایرانمال 
دو باشگاه ورزشی ایرانمال پلمب و دو نفر  بازداشت شدند. به گزارش ایسنا‌، پس از انتشار فیلمی از مجموعه ایرانمال تهران در فضای مجازی که در آن آقایان و بانوان به صورت مختلط حرکات ورزشی انجام می‌دادند، باشگاه «بیلیارد لوتوس» و «بولینگ گلکسی» با دستور قضایی پلمب  و دو نفر بازداشت شدند.

مرگ 8نفر در دریا 
هشت نفر در سه حادثه جداگانه در سه استان ‌غرق شدند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان‌، دو مرد 50 و 23 ساله و کودکی 11 ساله که به بندرانزلی سفر کرده بودند، در دریا غرق شدند. در حادثه دیگر در آب‌های ساحلی رامسر یک خانواده پنج نفره اهل ترکیه درمنطقه شنا ممنوع حد فاصل کتالم و سادات‌شهر با تیوپ وارد دریا شدند اما به دلیل مواج و توفانی بودن دریا غرق شدند. سه نفر نجات یافتند اما پدر خانواده لطفی سرجان ۴۸ ساله و پسر ۱۲ ساله‌اش غرق شدند.  در حادثه سوم ،سه پسر ۱۲، ۱۳ و ۱۶ ساله هنگام شنا در سد باداملو در روستای قرمزبلاغ از توابع باروق میاندوآب استان آذربایجان‌غربی غرق شدند.