کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

 سرقت 20میلیاردی ماموران قلابی از پیک صرافی‌ها
اعضای یک باند هشت نفره که با سدکردن راه پیک موتوری صرافی‌ها، محموله‌های دلار  را سرقت می‌کردند، بازداشت شدند.  به گزارش جام‌جم، سردار حمید هداوند، جانشین فرماندهی انتظامی تهران در این باره گفت: چندی قبل با زورگیری و سرقت دلارهای یک پیک موتوری به ارزش پنج میلیارد تومان در میدان فردوسی، تحقیقات پلیسی در این باره آغاز شد. با تحقیق از شاکی معلوم شد که سارقان با جعل عنوان مامور انتظامی راه او را سد کرده و پس از ضرب و جرح شدید او با ضربه‌های چاقو محموله دلار را سرقت کردند.در ادامه این تحقیقات پلیس با شکایت مشابه دیگری روبه‌رو شد.  رد فردی که وظیفه زاغ‌زنی برای شناسایی پیک‌های موتوری را داشت، به دست آمد و او و هفت عضو دیگر باند دستگیر شدند. آنها به هشت فقره سرقت از پیک‌ موتوری‌ صرافی‌های تهران به ارزش 20 میلیارد تومان اعتراف کردند. 

5کشته در انفجار خودروی سوخت‌رسان
پنج نفر بر اثر انفجار چهار خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرعباس جان باختند. به گزارش مهر‌، این چهار دستگاه خودروی حامل سوخت قاچاق شامگاه شنبه در جاده بندرعباس-میناب در حرکت بودند که آتش گرفتند و سوختند. پنج نفر هم در این حادثه فوت شدند. 

آتش گرفتن اتوبوس سربازان  
اتوبوس حامل سربازان ارتش به علت نقص فنی در محور شیراز - ابرکوه آتش گرفت. سرهنگ علیرضا قنبری، رئیس پلیس راه سعادت شهر استان فارس به سایت پلیس گفت‌: شنبه یک دستگاه اتوبوس متعلق به یکی از شرکت‌های مسافربری که از شیراز عازم ابرکوه بود در کیلومتر ۱۵ مرودشت به سمت سعادتشهر نزدیک روستای حاجی‌آباد به علت نقص فنی در قسمت موتور دچار آتش‌سوزی شد. با هوشیاری راننده قبل از شدت گرفتن آتش، تمام سربازان از اتوبوس پیاده و با وسیله نقلیه دیگری راهی مقصد شدند.