آموزش سوادمالی به مخاطبان در قالب فیلم و سریال

آموزش سوادمالی به مخاطبان در قالب فیلم و سریال

نشست‌های جداگانه معاون حقوقی و امور مجلس رسانه‌ملی با رئیس سازمان بورس و رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد. در نشست مشترک سید تقی سهرابی، معاون حقوقی و امور مجلس صداوسیما با مجید عشقی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار بر آموزش سواد مالی به مخاطبان صداوسیما تاکید شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت حقوقی و امور مجلس، در این نشست علاوه بر بررسی برنامه‌های پیش‌بینی شده سازمان صداوسیما مرتبط با افزایش دانش و آگاهی جامعه در موضوع سواد مالی، به مباحث دیگری همچون تاثیر و اثرگذاری با هدف توانایی داشتن قضاوت‌های آگاهانه و اتخاذ تصمیمات مؤثر و قابل استفاده و کسب دانش پایه در حوزه سواد مالی در سطوح مختلف سنی و اجتماعی جامعه پرداخته شد.
در گفت‌وگوی سید تقی سهرابی و مجید عشقی، بر ارائه مدل‌های استاندارد سرمایه‌گذاری در قالب تولیدات نمایشی همچون فیلم و سریال نیز تاکید شد. در نشست مذکور همچنین پیشنهاد شد منبع تامین مالی و ضمانت اجرایی قانونی در خصوص سواد مالی در طرح اصلاح قانون بورس و اوراق بهادار در نظر گرفته شود. همچنین نشستی دیگر با حضور سیدتقی سهرابی، معاون حقوقی و امور مجلس سازمان صداوسیما و ذبیح‌ا...خداییان، رئیس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد.
در این نشست، طرفین ضمن گفت‌وگو پیرامون فعالیت‌های مختلف رسانه‌ای، بر ضرورت توسعه تعاملات دو جانبه و موضوعات مرتبط میان دستگاه قضا و رسانه‌ملی تاکید کردند.
افزایش ارتباطات و آموزش‌های رسانه‌ای به مخاطبان و بسترسازی برای حضور بیشتر چهره‌های قضایی در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با هدف ارتقای کمی و کیفی تعاملات دو سویه با مردم از دیگر موضوعاتی بود که سهرابی و خداییان آن را به‌عنوان یکی از اولویت‌های کاری دو نهاد، مورد توجه قرار دادند.