پدر، قربانی جنایت آتشین پسر شیشه‌ای

پدر، قربانی جنایت آتشین پسر شیشه‌ای

پسر شیشه‌ای با آتش زدن خانه‌شان،  باعث قتل پدر ۶۹‌ساله‌اش شد. به گزارش خبرنگار جام‌جم، رسیدگی به این پرونده از ۱۷شهریور امسال با گزارش آتش‌سوزی در خانه‌ای در محله حصارک بالای کرج آغاز شد. آتش‌نشانان با حضور در محل،  آتش را مهار و چهار عضو خانواده‌ای را از میان دود و آتش  خارج کردند.

مصدومان بلافاصله به بیمارستان منتقل شدند که پدر ۶۹ساله خانواده بر اثر سوختگی ۸۵ درصدی جان باخت. از سوی دیگر با بررسی صحنه آتش‌سوزی مشخص شد،  خانه به صورت عمدی و با بنزین به آتش کشیده شده‌ بود. تحقیقات از همسایه‌ها نیز نشان داد پسر ۴۰ساله خانواده به شیشه معتاد بوده و با خانواده‌اش اختلاف و درگیری داشته‌ است.
ماموران سپس به تحقیق از همسر و دختر مقتول پرداختند که مشخص شد،  پسر خانواده عامل این آتش‌سوزی عمدی بوده است. او روز حادثه با در دست داشتن دو ظرف بنزین وارد خانه شده و با ریختن بنزین روی اثاثیه، مدعی می‌شود قصد خودکشی دارد و می‌خواهد آنها شاهد مرگش باشند تا عذاب وجدان بگیرند. سپس آنجا را  به آتش می‌کشد. سرهنگ محمد نادربیگی،  رئیس‌پلیس آگاهی البرز با اشاره به این خبر گفت: «مادر و خواهر متهم از بیمارستان مرخص شده اما مرد جوان هنوز در بیمارستان بستری است. او ادعا کرده به خاطر این‌که خانواده‌اش از اعتیاد او خسته شده و به رفتارش اعتراض می‌کردند، تصمیم به خودکشی گرفته و خانه را آتش زده است. پس از بهبود متهم او برای تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل‌می‌شود.»