کوتاه از حوادث

کوتاه از حوادث

بازداشت عامل تبلیغ شرارت در فضای مجازی 
یکی از اراذل و اوباش و عامل ترویج شرارت و خشونت در فضای مجازی، شناسایی و بازداشت شد.
به گزارش جام‌جم، سرهنگ محمود نجفی، فرمانده انتظامی شهرستان بیضا در استان فارس گفت: در راستای برخورد با ترویج شرارت و خشونت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی، ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان بیضا یکی از اراذل و اوباش را که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر شرارت با سلاح سرد کرده بود شناسایی کردند. با هماهنگی مرجع قضایی، متهم موردنظر با اقدامات فنی و اطلاعاتی، طی یک عملیات غافلگیرانه بازداشت شد. متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

اعتراف مردی به همسرکشی 
مردی در جریان اختلاف خانوادگی همسرش را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند.
سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان به سایت پلیس گفت: درپی وقوع قتل زنی ۲۸ ساله با ضربه‌های چاقو در شهر درگهان قشم و متواری شدن متهم به قتل، تحقیقات در این باره آغاز شد. در جریان تحقیقات معلوم شد شوهر وی که تبعه افغانستان بوده در این ماجرا نقش داشته که متواری شده است. وی تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از 72ساعت در یکی از روستاهای شهر رمکان، بازداشت شد. او انگیزه خود را از این قتل اختلاف خانوادگی با همسرش اعلام کرد. 

غرق شدن 3 نفر در قزوین
مردی ۴۰ ساله و دو کودک پنج و هفت‌ساله به‌دلیل شنا در منطقه ممنوعه و استخر کشاورزی فوت شدند. 
دکتر سهیل سلطانی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین به مهر گفت: در 24 ساعت گذشته یک جوان ۴۰ ساله و دو کودک پنج و هفت‌ساله هنگام شنا در مناطق ممنوعه و استخر کشاورزی در قزوین، دچار حادثه شده و فوت کردند. 

نجات 2کودک از آتش 
در جریان یک فقره آتش‌سوزی در بجنورد و با اقدام به‌موقع شهروند وظیفه‌شناس، دو کودک محبوس در آتش نجات پیدا کردند.
محمدحسن صحراگرد، مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد به فارس گفت: در جریان آتش‌سوزی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی در شهر بجنورد که منجر به حبس‌شدگی دو کودک تنها شده بود، با اقدام به‌موقع شهروند وظیفه‌شناس، دو کودک نجات پیدا کردند. در ادامه امدادگران از ایستگاه شماره پنج به محل حادثه شتافته و عملیات امدادرسانی را آغاز کردند.  مدیرعامل آتش‌نشانی بجنورد افزود: سر و صدای کودکان تنها در منزل که درب روی آنها قفل شده بود، باعث شد تا شهروند وظیفه‌شناس بجنوردی، قبل از رسیدن آتش‌نشانان، درب را از قسمتی شکسته و کودکان چهار و هشت‌ساله را از شکاف ایجادشده خارج کند. آتش‌نشانان با ورود به محل حادثه، کار لکه‌گیری آتش را که از قسمت آشپزخانه شروع شده بود، آغاز و با تخلیه دود، ارائه توصیه‌های ایمنی و تهیه گزارش به کار خود پایان دادند.

مرگ با صاعقه
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت از فوت یک نفر بر اثر برخورد صاعقه در یکی از روستاهای شهرستان جیرفت خبر داد.
ابراهیم افضلی به ایرنا گفت: گزارش برخورد صاعقه با مردی ۴۵ ساله در یکی از روستاهای شهرستان جیرفت ساعت ۱۷و ۲۵ دقیقه دیروز به مرکز اورژانس فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت اعلام و همزمان تیم اورژانس جاده‌ای دهنو به محل اعزام شد. در بررسی‌های تیم اورژانس مشخص شد که فرد صاعقه‌زده فاقد علائم حیاتی بوده و پس از برخورد صاعقه فوت کرده است.

3 کشته در تصادف تریلی و ال 90

تصادف تریلی با خودروی ال 90 در اتوبان قم- گرمسار، سه سرنشین خودروی سواری را به کام مرگ فرستاد. 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، برخورد خودروی ال ۹۰ با تریلی حوالی ساعت ۴ بامداد یکشنبه در عوارضی اتوبان
 قم - گرمسار رخ داد.  عباس قندالی، مدیر آتش‌نشانی گرمسار در این‌باره گفت: خودروی سواری به پشت تریلی برخورد کرده که براثر شدت حادثه، سه سرنشین آن که دو زن و یک مرد بودند، فوت کردند. در این حادثه سه تیم آتش‌نشانی بیش از یک ساعت و نیم برای رهاسازی پیکر متوفیان تلاش کردند. علت حادثه در دست بررسی است.