قهرمانی‌های جدید در راه است

كنعانی‌زادگان: حتی یك‌بار به نیمكت‌نشینی اعتراض نكرده و نمی‌كنم

قهرمانی‌های جدید در راه است

محمدحسین كنعانی‌زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با این‌كه در برخی از بازی‌های نیم‌فصل اول نیمكت‌نشین بود و از سوی دیگر، پیشنهادهایی به دستش رسیده بود، تصمیم گرفت در جمع سرخپوشان بماند. قرارداد این بازیكن كه البته قرارداد پر و پیمان و گرانقیمتی به حساب می‌آید در پایان فصل به اتمام می‌رسد و برای سال دوم، نیاز به توافق مجدد است هر چند كنعانی‌زادگان به جام‌جم گفت می‌خواهد برای سال‌ها در كمپ قرمزهای پایتخت به كارش ادامه بدهد.  این بازیكن می‌گوید: «در نیم‌فصل چند پیشنهاد به دستم رسید كه حتی بازی در خارج از ایران هم بود، ولی تصمیم گرفتم اینجا بمانم. من عاشق پرسپولیس هستم و وقتی می‌خواستم راهی این تیم شوم، می‌‌دانستم چه تیمی را انتخاب كردم. حالا هم دوست دارم برای سال‌ها بمانم و كارم را دنبال كنم. برای من هیچ چیز جذاب‌تر از بازی برای پرسپولیس نیست.»
مدافع ملی‌پوش پرسپولیس سپس به تغییرات در كادرفنی اشاره كرد و افزود: «فكر می‌كنم بهترین اتفاق ممكن رخ داد و حضور یحیی گل‌محمدی یك انتخاب حرفه‌ای بود. مسؤولان باشگاه به‌خصوص محمدحسن انصاری‌فرد كه خودش پرسپولیسی است، بعد از جدایی گابریل كالدرون توانستند یك انتخاب خوب داشته باشند و می‌بینیم كه هواداران در فضای مجازی هم از این انتخاب، حمایت می‌كنند. ان‌شاءا... این حمایت‌ها به ورزشگاه هم بكشد و یك اتحاد بزرگ دیگر را تشكیل بدهیم. پرسپولیس میلیون‌ها طرفدار دارد و از این‌رو، هر تصمیمی گرفته می‌شود، با واكنش‌هایی مواجه خواهد شد، اما دیدید كه همه از گل‌محمدی حمایت كردند.»
كنعانی‌زادگان كه و‌نسان كمپانی مدافع بلژیكی و پیشین منچسترسیتی را الگوی خود می‌داند، اضافه كرد: «آقایحیی از همان روز اولی كه به تمرینات ما اضافه شد، نشان داد یك مربی بسیار حرفه‌ای و باهوش است. او می‌خواهد پرسپولیس را به موفقیت‌های بیشتری برساند. البته طبیعی است كه نیاز به زمان داشته باشد، زیرا كارش سخت است. او تا به حال سرمربی شهرخودرو بود و امروز در پرسپولیس نیاز به فضای كار دیگری دارد. ما بازیكنان در كنار هواداران باید بتوانیم این فضا را برای آقایحیی بسازیم تا كارش راحت‌تر شود. قطعا همه می‌خواهند پرسپولیس بهترین شرایط را داشته باشد و من مطمئن هستم اگر مثل سال‌های قبل، این تیم حمایت شود، اتفاقات مهمی رخ می‌دهد.»
از این بازیكن در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس هم پرسیدیم كه گفت: «صد‌درصد این شانس برای ما وجود دارد. قطعا می‌توانیم به موفقیت برسیم. قهرمانی‌های زیادی برای پرسپولیس در پیش است. همه اركان تیم در حال حاضر پرسپولیسی هستند و این موضوع به ما كمك می‌كند تا مسیرمان را پیدا كنیم. من تصور می‌كنم اگر مدیران باشگاه حمایت كنند و اوضاع بهتر شود، پرسپولیس حتما به قهرمانی می‌رسد. ما در زمان گابریل كالدرون راه خودمان را انتخاب كردیم و نشان دادیم فقط از این لیگ، قهرمانی می‌خواهیم. حالا با گل‌محمدی با قدرت بیشتری این راه را ادامه می‌دهیم. گل‌محمدی نشان داده یك مربی فهیم و تاكتیكی است. هر تیمی كه داشته مورد تحسین اهالی فوتبال بوده و از این رو با این مربی می‌توانیم موفقیت‌های زیادی به‌خصوص تكرار قهرمانی در لیگ را داشته باشیم. من كه نسبت به این اتفاقات خوشبین هستم.»
این بازیكن در واكنش به سؤال دیگری در مورد احتمال نیمكت‌نشینی اش اضافه كرد: «من در تمام مدت فصل هرگز در این مورد حرفی نزدم و واكنشی نشان ندادم. بازیكن باتجربه‌ای هستم و امكان ندارد به نیمكت‌نشینی اعتراض كنم. حتی یكبار هم مطلبی از من در این مورد پیدا نمی‌كنید. در گذشته هیچ اعتراضی به نیمكت‌نشینی نداشتم و از این به بعد هم اعتراض نمی‌كنم چون می‌دانم مربیان تیم، تصمیم‌گیرندگان نهایی هستند. حالا هم در كنار سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده خط دفاع محكمی را تشكیل داده‌ایم و از این به بعد هم می‌توانیم با همین قدرت به كارمان ادامه دهیم. این را هم بگویم كه افتخار می‌كنم در كنار این دو نفر بازی می‌كنم و پیراهن پرسپولیس را به تن دارم. از هواداران هم ممنونم كه در تمام این مدت، در ورزشگاه‌ها و فضای مجازی مرا شرمنده كردند. امیدوارم با ارائه بازی‌های خوب بتوانم لطف‌شان را جبران كنم.»