شوک به امیر عابدزاده؛ پنالتی نبود

شوک به امیر عابدزاده؛ پنالتی نبود

امیر عابدزاده و یک پنالتی. در دیدار بامداد سه‌شنبه پونفرادینا و رئال سوسیداد در رقابت‌های B لالیگا، گلر ایرانی یک پنالتی داد. داور روی این تصمیم تاکید داشت ولی خود امیر چنین اعتقادی نداشت. وقتی از او در این باره می‌پرسیم، می‌گوید: «همزمان با هم به یکدیگر برخورد داشتیم. به خاطر همین داور می‌توانست اخراج نکند ولی خب تصمیمی است که گرفت و خداراشکر که ما برنده مسابقه شدیم.»
این بازی با نتیجه 3 بر 2 به نفع تیم پونفرادینا به پایان رسید تا 44 امتیازی شوند و در جایگاه پنجم جدول قرار بگیرند. گل‌های پونفرادینا را موران، یوری و اسپیائو به ثمر رساندند. 2 گل سوسیداد را کاریکابارو (پنالتی) و لوبتو وارد دروازه عابدزاده کردند.
امیر در این مسابقه مثل دیدار قبلی تیمش روی فرم نبود. ظاهرا خستگی پروازهای طولانی او را با افتی نسبی مواجه کرده است. عابدزاده 90 دقیقه برای تیمش بازی کرد و 66 درصد شروع‌های مجددش درست بود اما به اعتقاد سایت‌های پرتغالی کم اشتباه نبود. نمره‌ای که بعد از مسابقه برای او در نظر گرفته شد 7/5 از 10 بود که نمره خوبی برایش نیست. در بین بازیکنان دو تیم، عابدزاده با دریافت این نمره، ضعیف‌ترین شد.
خط دفاع پونفرادینا هم در این بازی مثل عابدزاده عملکرد خوبی نداشت و این برد بیشتر با زحمات خط حمله این تیم به دست آمد.