خبر

خبر

طعنه سنگین مظاهری
 به مجیدی
در دیدار سپاهان برابر نفت مسجد‌سلیمان رشید مظاهری برای اولین مرتبه در خط دروازه به جای کریستوفر کنت قرار گرفت؛ دروازه‌بان اتریشی سپاهان که در نیم فصل اول با نمایش‌هایش نتوانست اعتماد کادر فنی را جلب کند. با این حال نمایش رشید به اندازه‌ای دلگرم‌کننده  بود که کادر فنی استقلال مطمئن باشد حداقل خط دروازه پاشنه آشیل تیم برای ضربه خوردن نخواهد شد.
نکته جالب اما صحبت‌های رشید مظاهری پس از مصاف با نفت مسجد سلیمان و کنایه به دوران حضور در استقلال بود. او در انتهای مسابقه و هنگامی که در حال عبور از راهرو ورزشگاه نقش جهان برای رفتن به رختکن است، با دوربین باشگاه چند ثانیه‌ای هم صحبت می‌‍شود و این‌طور حس خود از اولین بازی با پیراهن سپاهان را توصیف می‌کند؛ «خیلی لذت دارد در تیمی بازی می‌کنید که فوتبال بازی می‎‌کند. پاس پاس. این‌که فوتبال زیبا بازی می‌کند واقعا آدم لذت می‌برد. من هدفم این است که تیم دیگری را زیر سوال ببرم ولی امروز من واقعا پس از چند سال از فوتبالی که بازی کردم، لذت بردم. امیدوارم بتوانیم با همین بروند ادامه بدهیم و کارهای بزرگی را انجام بدهیم.»
سیدجلال به دنبال جاسوس!
دستور آنفالو کردن صفحه رسمی باشگاه توسط سید‌جلال حسینی خیلی زود به گوش مربیان پرسپولیس و سپس رسانه‌ها رسید.
کاروان پرسپولیس با دو دستگاه اتوبوس جداگانه از ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به فرودگاه رفتند.
یک دستگاه اتوبوس در اختیار بازیکنان بود و اتوبوس دیگر در اختیار کادرفنی قرار داشت. زمانی که سید جلال حسینی این دستور را در اتوبوس بازیکنان صادر کرد هیچ کدام از اعضای کادر فنی درآن حضور نداشت‌.
یحیی گل‌محمدی از تمام صحبت‌های سید جلال حسینی در این خصوص و جدایی مهدی شیری یا بد استقبال بودن باشگاه و پاک کردن استوری تشکر از این بازیکن با خبر و از دست کاپیتان تیمش دلخور شد.
ظاهرا اتوبوس تیم پرسپولیس یک جاسوس داشته که اخبار را به گوش مربیان و رسانه‌ها رسانده است. شنیدیم سید‌جلال حسینی به دنبال پیدا کردن جاسوس اتوبوس بازیکنان تیم پرسپولیس است.
ستاره پرسپولیس
 با لیزر درمانی می‌رسد
در اخبار آمده بود که سیامک نعمتی به دلیل عمل جراحی فتق خود احتمالا یک ماهی از میادین رسمی فوتبال دور خواهد شد.
شماره ۸۸ پرسپولیس مدت‌هاست به دلیل آسیب دیدگی نتوانسته است تیم پرسپولیس را همراهی کند اما شنیدیم ممکن است با لیزر درمانی بتواند دو هفته‌ای برسد.
با توجه به این‌که مهدی شیری از پرسپولیس جدا شده و با توجه به توانایی هجومی سیامک نعمتی، یحیی گل‌محمدی در نیم‌فصل دوم نیاز مبرمی به این بازیکن دارد و از پزشکان تیمش خواسته است پیگیر کار این بازیکن باشند تا زودتر به بازی‌های
 رسمی‌برسد.
استقلال جزو 10 تیم برتر آسیا ماند
پرسپولیس در رده‌بندی جدید با 4 پله صعود، جزو 100 باشگاه فوتبال برتر دنیا ماند. سایت «فوتبال دیتابیس» جدیدترین رده‌بندی باشگاهی فوتبال جهان را اعلام کرد تا تیم‌‌ها رنکینگ جدید خودشان را بدانند. در این رده‌بندی، پرسپولیس همچنان در رده اول ایران و چهارم آسیا ماند. اما شاگردان گل‌محمدی در رده‌بندی جهانی صعودی 4‌پله‌ای داشتند و در رده 95 ایستادند و در میان 100 باشگاه برتر جهان ماندند.
استقلال صدرنشین لیگ‌برتر ایران همچنان در رده دوم ایران و هشتم آسیا ماند. شاگردان مجیدی هم در رنکینگ جهانی صعودی 3‌پله‌ای داشتند و به رده 176 جهان رسیدند.
سپاهان و فولاد، دو نماینده کشورمان در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا نیز به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم ایران  پنجم وهفدهم آسیا قرار گرفتند.