نشر جام‌جم با ۱۵ کتاب در نمایشگاه 33

غرفه روز

نشر جام‌جم با ۱۵ کتاب در نمایشگاه 33

از نشرهای موفق عرصه نشر که امسال با دست پر در نمایشگاه حاضر شده است، می‌توان به نشر جام‌جم اشاره کرد. این نشر در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال با 15 عنوان کتاب در غرفه ۱۹ راهروی ۲۳ مصلای امام‌خمینی(ره) حضور دارد.

نشر جام جم سال گذشته مجموعه ای از کتاب های جدید خود را رونمایی کرد که این کتاب‌ها، با استقبال علاقه‌مندان به کتاب رو به رو شده و تعدادی از آنها به چاپ های مجدد رسیده است.  
کتاب‌های این نشر  که در نمایشگاه عرضه شده‌اند، عبارتند از: «رنجین‌کمان» با چاپ‌دوم و تیراژ 3000جلد، «در سرزمین مردمان نجیب» با چاپ‌دوم و تیراژ کلی ۲۲۰۰هزار جلد، «دوجان» با چاپ‌سوم و تیراژ کلی ۳۴۰۰جلد، «وطن‌دار» با چاپ‌دوم و تیراژ کلی ۲۰۰۰جلد، «نشستن بر نگاه دیگری» با هزار جلد تیراژ در چاپ‌اول، «ویلون‌زن روی پل» با تیراژ کلی 4000جلد و چاپ‌چهارم، «قربانی شهریور» با هزار جلد در چاپ اول، «به‌زبان‌فارسی» با چاپ‌دوم و ۲۴۰۰جلد تیراژ، «تاج در تن» هزار جلد در چاپ اول، «چمدان‌های باز» در چاپ‌چهارم و تیراژ کلی ۳۵۰۰ جلد، «متاستاز اسرائیل» در چاپ دوم و تیراژ کلی ۲۵۰۰جلد، «موتورسوار چمران» با هزار تیراژ در چاپ‌اول و «شریان‌‌های مکران» با هزار جلد تیراژ در چاپ‌اول.
همچنین کتاب‌های «آداب‌کتابخواری» و «ایران نرسیده به امارات» هرکدام در هزار نسخه، از تازه‌های نشر جام‌جم در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران هستند. همچنین  قرار است مراسم امضای هریک از این کتاب‌ها در غرفه این نشر برگزار شود که علاقه‌مندان به کتاب، می‌توانند با حضور در غرفه جام‌جم، با نویسندگان دیدار  و در جشن امضای آثارشان شرکت کنند.

برنامه‌های نشست غرفه نشر جام‌جم نیز به شرح زیر است:
۲۲ اردیبهشت:‌ زهرا قدیانی  نویسنده‌ کتاب دوجان
 ۲۳ اردیبهشت: خسرو باباخانی  نویسنده ‌کتاب ویلون‌زن روی پل
۲۴ اردیبهشت: علیرضا رافتی  نویسنده کتاب ایران نرسیده به امارات
 ۲۵ اردیبهشت: زهرا کاردانی نویسنده کتاب قربانی شهریور 
 ۲۷ اردیبهشت: رضا پورحسین نویسنده کتاب نشستن بر نگاه دیگری 
 ۲٨ اردیبهشت: اسماعیل امینی نویسنده کتاب به زبان فارسی
۲۹ اردیبهشت: کوروش علیانی نویسنده کتاب متاستاز اسرائیل