اهدای عضو  سوژه به‌وقت ‌زندگی در رادیو

اهدای عضو سوژه به‌وقت ‌زندگی در رادیو

درباره اهدای عضو بارها در رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها نوشته شده است و در چند سال اخیر این موضوع به‌صورت جدی از سوی مردم دنبال شده است. رادیوصبا هم به مناسبت امروز که روز اهدای عضو است در برنامه‌های زنده صبحگاهی با نگاهی دیگر، به این موضوع می‌پردازد. این شبکه رادیویی امروز در برنامه‌های زنده صبحگاهی «صبح‌صبا» و «به‌وقت‌زندگی» با نگاهی طنز به گرامیداشت این روز می‌پردازد.
مجله صبحگاهی صبح‌صبا هر روز با هدف اطلاع‌رسانی اخبار و رویداد‌های جامعه با نگاهی متفاوت همراه مخاطبان می‌شود. این برنامه امروز ۳۱اردیبهشت این چالش را برای مخاطبان مطرح می‌کند که «قلب‌تان را به چه کسی اهدا می‌کنید؟» صبح‌صبا از شنبه تا چهارشنبه به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ‌مهر و اجرای مهبد قناعت‌پیشه راهی آنتن می‌شود.
  برنامه خانواده‌محور به‌وقت‌زندگی هر روز ساعت ۱۰ به بیان مسائل خانه و خانواده می‌پردازد. این برنامه به‌مناسبت روز ملی اهدای عضو با موضوع بخشش و بخشندگی همراه مخاطبان می‌شود. به‌وقت‌زندگی در هفته جاری با اجرای آسیه گرجی و تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ‌مهر تقدیم مخاطبان می‌شود. رادیوصبا روی موج اف‌ام ردیف 105.5 مگاهرتز بشنوید.