روایت 6 ماه سخت زلاتان از زبان خودش

روایت 6 ماه سخت زلاتان از زبان خودش

زلاتان ابراهیموویچ بخش زیادی از این فصل فوتبال ایتالیا را به دلیل مصدومیت از دست داد. در این مدت او به یک بازیکن تعویضی تبدیل شده بود و نهایتا می‌توانست 10 دقیقه برای تیم پیولی بازی کند.

رسانه‌ها اطلاعات و جزئیات زیادی در مورد مصدومیت این ستاره سوئدی منتشر نمی‌کردند، اما حالا و با پایان این فصل فوتبال ایتالیا و همچنین قهرمانی میلان، ایبرا در مورد 6 ماه گذشته‌اش که همراه با مصدومیت شدید بوده، صحبت کرده است. 
آن‌طور که خود زلاتان می‌گوید، او در این مدت بدون داشتن رباط صلیبی در زانوی چپش در تمرینات حاضر بوده است. او در این باره این طور حرف زد: « در 6 ماه اخیر حداکثر 10 بار توانستم با هم تیمی‌هایم تمرین کنم. از طرف دیگر، برای کم شدن درد مجبور شدم 20 بار در زانویم تزریق انجام دهم. به همین دلیل، در طول شبانه‌روز چند ساعت بیشتر نمی‌خوابیدم و درد شدیدی داشتم.» 
او البته هدفش از تحمل چنین شرایطی را اینطور توضیح می‌دهد: « در ذهن من فقط یک هدف وجود داشت. من به هم‌تیمی‌ها و مربی قول داده بودم که میلان را قهرمان ایتالیا می‌کنم. حالا خیلی خوشحالم زیرا هم یک رباط جدید در پایم دارم و هم یک جام دیگر به افتخاراتم اضافه شده است.»