پدرم را آتش زدم و کشتم

ادعای عجیب دختر شیشه‌ای: 

پدرم را آتش زدم و کشتم

دختر جوان که در کلانتری به قتل آتشین پدرش اعتراف کرده بود، پس از انتقال به دادسرا ادعا کرد تحت تأثیر مصرف شیشه و به دروغ به قتل پدرش اعتراف کرده است.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، روز یکشنبه پانزدهم خرداد امسال دختری 25ساله به یکی از کلانتری‌های تهران رفت و مدعی شد دو سال قبل پدرش را درخانه‌شان در شهر زنجان کشته‌است.
پس از این ادعا، دختر جوان بازداشت شد و دیروز در شعبه اول بازپرسی دادسرای جنایی تهران گفت: اهل شهر زنجان هستم و مدتی است به تهران آمدم. 
شیشه مصرف می‌کنم. پدرم چند سال قبل مرا مجبور به ازدواج کرد به همین دلیل کینه‌ای که از پدرم داشتم، باعث شد دو سال قبل او را به بیابان برده، در آنجا به آتش کشیدم و بعد جسدش را دفن کردم. به کمپ رفتم و بعداز بیرون آمدن از آنجا راهی تهران شدم. روز یکشنبه به خاطر توهم مصرف شیشه به کلانتری رفتم و به دروغ، اعتراف کردم پدرم را کشته‌ام. در ادامه برادر ناتنی این دختر شناسایی شد و گفت: این دختر، خواهر ناتنی من است. بعد از مرگ مادرم با او و پدرم زیاد ارتباط نداشتم تا این‌که اسفند سال گذشته، پدرم به خانه‌ام آمد و چند روزی مهمانم بود. خواهر ناتنی‌ام به دروغ اعتراف کرده و پدرمان زنده است.
 محمد حسین زارعی، بازپرس شعبه اول دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: با توجه به گفته‌های دختر جوان، او همراه پرونده‌اش برای رسیدگی به دادسرای شهر زنجان منتقل شد تا تحقیقات در آنجا ادامه یابد و معلوم شود پدر آنها زنده است یا نه؟ همچنین وی به پزشکی قانونی معرفی و سلامت روانی‌اش بررسی شود.