بدون تیتر

بدون تیتر

 دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی در نامه‌ای به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشت: سهم بخش خصوصی از واگذاری‌ها 17درصد است.

 بر‌اساس تنظیم ستاد تنظیم بازار، یک هفته مهلت به کارخانه‌های لبنی داده شده تا چهار قلم کالای لبنی را که پس از اصلاح یارانه‌ها برای آنها نرخ تعیین شده بود، به 50درصد ظرفیت تولید خود برسانند.

 سازمان اموال تملیکی سه خودروی قاچاق آمریکایی و بالای ۲۵۰۰سی‌سی را امحا کرده است.

 بررسی قیمت کالاهای اساسی در اول تیرماه نسبت به خرداد نشان می‌دهد که کره پاستوریزه، سیمان خاکستری و شیر استریل پاکتی پرچرب در صدر افزایش قیمت در یک ماه قرار دارند، میانگین قیمت برنج ایرانی به ۱۱۰هزار تومان رسیده و بازار روغن موتور هم شاهد نابسامانی است.

 تولید بزرگ‌ترین پالایشگاه ونزوئلا که حدود ۶۴۵هزار بشکه در روز توان پالایش نفت دارد، اواخر روز شنبه در پی وقوع خاموشی، متوقف شد.

 وزیر نفت گفت: بخش عمده‌ای از سرمایه‌گذاری هفت میلیارد دلاری برای طرح توسعه میدان آزادگان را از بانک‌ها، شرکت‌های توسعه‌ای و صندوق توسعه ملی تأمین می‌کنیم.

 مدیرکل دفتر صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: حداکثر قیمت سیمان برای مصرف‌کننده 50هزار تومان است و فروش سیمان با قیمتی بیش از قیمت مذکور غیرقانونی است.

پیش‌بینی می‌شود تابستان امسال مصرف برق در آمریکا به بالاترین میزان در تاریخ این کشور برسد و شرکت‌های توزیع نیرو هشدار می‌دهند که تجهیزات لازم برای حفظ پایداری شبکه را ندارند.