2شهردار  و یک پیمانکار، مقصران مرگ معصومه کوچولو

2شهردار و یک پیمانکار، مقصران مرگ معصومه کوچولو

هیات  کارشناسی سه نفره رسمی دادگستری بعد از بازدید از محل سقوط مرگبار دختر چهارساله در چاه فضای سبز، دوشهردار را 70درصد و پیمانکار را 30درصد مقصر دانستند. 

به گزارش خبرنگار جام‌جم‌، معصومه چهارساله عصر نوزدهم تیر امسال با والدینش برای تفریح به فضای سبز رمپ خاوران به سمت سه راه افسریه تهران رفته بود که هنگام عکس گرفتن پدرش از وی‌، به ‌داخل چاهی بدون پوشش افتاد و در ‌عمق 46متری چاه پیدا شد. او که مصدوم شده بود بعد از انتقال به بیمارستان فوت شد. 
پس از این حادثه‌، خانواده‌اش شکایت کرده و گلایه‌مند بودند که چرا شهرداری این فضای سبز را درست نکرده که این حادثه تلخ رقم بخورد. با دستور بازپرس میثم حسین‌پور‌، تحقیقات در این باره ادامه یافت‌. درادامه تحقیقات از پیمانکار، او اعلام کرد که ‌پیش از این چاه را ‌دیده بود اما چون کوچک بوده گمان کرده آنجا محل ورود و خروج موش است. ‌برای ‌همین چمن‌های آنجا را کوتاه نکرده بود‌.
 درپی مرگ این کودک شهردار منطقه 15 و شهردار ناحیه 5 و مرد پیمانکار بازداشت شدند.   همچنین هیات سه نفره کارشناسان رسمی دادگستری دیروز نظریه کارشناسی خود را بعد از بازدید از محل سقوط مرگبار دختر چهارساله به بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران اعلام کردند. در این نظریه آمده است که شهردار منطقه 15 ‌، 40درصد‌، شهردار ناحیه 5، 30درصد و مرد پیمانکار هم 30 ‌درصد در مرگ این کودک مقصر هستند. ‌بنابراین تا پایان یافتن تحقیقات شهردار منطقه 15با قرار وثیقه ‌۷۰۰میلیونی و شهردار ناحیه5 تهران و پیمانکار‌ با قرار وثیقه ‌۵۰۰ میلیونی آزاد شدند.