حق با شماست

حق با شماست

#بوستان- روشنایی
حدادی از تهران:
با وجود فرارسیدن فصل گرماو استفاده بیشتر شهروندان از بوستان‌ها بعضی از پارک‌های منطقه یک مشکل روشنایی دارند. همچنین سرویس بهداشتی برخی از این بوستان‌ها نیاز به مرمت و بهسازی دارد اما شهرداری منطقه هیچ اقدامی دراین باره  انجام نمی‌دهد. این در حالی است که ورود به بوستان‌ها در فصل گرم سال نسبت به فصل های دیگر سال بیشتر است.

#بورس – نظارت 
دهقان از تهران:
طبق قانون بورس ایران خرید و فروش سهم کمتر از 500 هزار تومان ممنوع است، ولی در بعضی از سهم‌ها شاهد خرید و فروش سهم کمتر از این مبلغ هستیم. ناظران سهم چرا در این باره اقدامی صورت نمی‌دهند؟ این کار باعث پایمال شدن حق دیگر افراد مشغول در بورس است.

جوابیه
در پی درج پیامی با عنوان «شارژ-بلیت مترو» سرپرست مدیریت و ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با ارسال نمابری اعلام کرد: خرابی دستگاه‌های شارژ و فروش بلیت به صورت مقطعی است و پس از اطلاع مسوول ایستگاه، شرکت توسن (پیمانکار فروش بلیت الکترونیک) در اولین فرصت اقدام به رفع نقص می‌کند.
در خصوص ایستگاه متروی میرداماد نیز تذکر داده شد که نسبت به سرویس دوره‌ای و رفع نقص احتمالی دستگاه‌ها اقدام کنند. لازم به ذکر است در ایستگاه میرداماد، دو دستگاه دیواری، سه دستگاه با قابلیت شارژ کارت بلیت و یک دستگاه POS مسافری و یک دستگاه POS متصدی نصب و درحال ارائه سرویس است.