شایعه داغ درباره وحید امیری

شایعه داغ درباره وحید امیری

در این وضعیت نا به سامان تیم ملی، خبری در رسانه‌ها منتشر شد که نگرانی را بیشتر کرد؛ وحید امیری جام‌جهانی قطر را از دست داد. غیبت این بازیکن پرتلاش که در جام‌جهانی قبلی جزو خوب‌های ایران بود، خبر بدی به حساب می‌آمد. در متن خبر هم آمده بود امیری نیم فصل اول لیگ را از دست داده، بنابراین نمی‌تواند در جام‌جهانی هم حاضر باشد.

امیری که اردیبهشت‌ماه سال جاری به دلیل تشدید مصدومیتش از ناحیه کمر زیر تیغ جراحان رفت، اکنون دوران نقاهت و مراحل درمانی خود را سپری می‌کند. دکتر علیرضا بصام‌پور، پزشک جراحش توضیحاتی در این باره داد: «وضعیت وحید امیری عالی است. او تمرینات بدنسازی‌اش را آغاز کرده و مراحل درمانی خود را بسیار خوب سپری می‌کند. این شایعاتی که مطرح می‌شود درست نیست و نمی‌دانم از کجا آمد. او از چند هفته بعد می‌تواند به میادین بازگردد.»
بصام‌پور ادامه داد: «این بازیکن از یک ماه بعد می‌تواند تمرینات فوتبالی‌اش را آغاز کند. همین الان نیز تمرینات بدنسازی خود را انجام می‌دهد ولی فوتبال ورزشی است که نیاز به استارت‌های قوی دارد؛ به همین دلیل فعلا امیری تمرینات فوتبالی خود را آغاز نکرده است.» به گفته پزشک امیری، این بازیکن اگر در رشته دیگری که نیاز به استارت‌های سرعتی نداشت فعالیت می‌کرد، از همین الان هم می‌توانست بازی کند، ولی فوتبال شرایطش فرق دارد.
​​​​​​​با اعلام این خبر، خود امیری نیز در این باره صحبت کرد و گفت: خوشبختانه طبق روال کارهایم پیش می‌رود و هر روز برنامه فیزیوتراپی دارم. تازه دیروز بود که دو ماه از عملم گذشت و طبق آن چه که جراح به من گفته هنوز یک ماه دیگر تا بازگشت به تمرین زمان لازم است. در واقع پزشک جراح به من گفت که بعد از عمل سه ماه طول می‌کشد تا بتوانم برای تمرین کردن آماده شوم و ممکن است این زمان با تاخیری یکی، دو هفته‌ای همراه شود اما خبری که به تازگی منتشر شده بود درست نیست و من تلاش می‌کنم با کمک خدا و طبق برنامه برای بازگشت به میادین آماده شوم.