جزئیات مذاکره با رضایی و دیاباته

تا یکی دو روز دیگر تکلیف روشن می‌شود

جزئیات مذاکره با رضایی و دیاباته

پرسپولیس با جذب یک مهاجم داخلی یا خارجی، پرونده نقل و انتقالات خود را خواهد بست. شیخ دیاباته و کاوه‌رضایی دو مهاجمی هستند که با مدیران باشگاه پای میز مذاکره نشسته‌اند. طرفداران پرسپولیس هم سوالات زیادی درباره آخرین وضعیت مذاکرات یا توافق با آنها دارند.

 شیخ دیاباته
پرسپولیسی‌ها برای او نسخه‌ای از قرارداد را ارسال کرده‌اند ولی هنوز آن را امضا نکرده است. شیخ هر بار یک بهانه می‌آورد. اول می‌گفت به خاطر خانواده‌اش درگیر است. بعد به پرسپولیسی‌ها اعلام کرد می‌آید. قرارداد را برایش ارسال کردند ولی بعد از آن اعلام کرد نیاز به مرخصی بیشتری دارد. او با قرمزها به توافق مالی رسیده و خود یحیی تاکید دارد گزینه خوبی برای خط حمله آنهاست. پرسپولیسی‌ها در آخرین پیام برایش نوشته‌اند: «لیگ شروع شده و همین‌طور عقب هستی. اگر قصدت حضور در پرسپولیس است، اولین فرصت باید برایت بلیت بگیریم.» فعلا حضور یا منتفی شدن حضورش قطعی نیست. 
 کاوه رضایی
به نسبت شیخ دیاباته یک امتیاز ویژه دارد؛ در تمرینات آماده‌سازی پیش فصل حاضر بود و از نظر بدنی آماده‌تر است. شیخ شرایط بدنی خوبی ندارد. کاوه رضایی روز جمعه هم از طریق مدیر برنامه‌هایش با پرسپولیسی‌ها مذاکره داشت. دو طرف شرایط را به هم گفته‌اند. با این‌که رضایی در ایفمارک تست داده ولی قرمزها شرط کرده‌اند در صورت توافق با آنها باید دوباره در ایفمارک حاضر شود و تست دیگری بدهد. رضایی به پرسپولیسی‌ها گفته اگر قرارداد ببندد مشکلی برای بازی کردن نخواهد داشت. 
 آخرین واکنش
دیروز آخرین وضعیت مذاکرات با کاوه رضایی و شیخ‌دیاباته را از محمد محمدی، معاون ورزشی قرمزها جویا شدیم. او در این باره به جام‌جم گفت: «هر یک از این دو فوروارد را بگیریم، پرونده نقل و انتقالات‌مان را می‌بندیم. نمی‌توانم بگویم کدام‌یک می‌شود. با هر دو مذاکره کرده‌ایم و ظرف یکی دو روز آینده تکلیف روشن می‌شود.»  هر دو برای یحیی ویژگی‌هایی دارد. سرمربی قرمزها معتقد است جوان‌تر بودن کاوه یک امتیاز است و تجربه دیاباته هم یک امتیاز دیگر.