انهدام باند شکار و فروش گوشت گراز

کوتاه از حوادث

انهدام باند شکار و فروش گوشت گراز

رئیس نمایندگی حفاظت محیط‌زیست شهرستان کوثر از انهدام باند شکار و فروش گوشت گراز در این شهرستان خبر داد.

یوسف رشیدی به ایسنا گفت: با همکاری ماموران نیروی انتظامی و حفاظت محیط‌زیست شهرستان کوثر و خلخال، دو نفر از اعضای باند شکار و فروش گوشت گراز بازداشت شدند. از متخلفان یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، یک قبضه سلاح شکاری مجاز، ۱۹۲تیر فشنگ شکاری، لاشه‌های قطعه قطعه شده گراز و سه حلقه مار کشف شد. 

متلاشی شدن باند ۸ نفره گروگانگیری 
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم از شناسایی و بازداشت اعضای یک باند هشت نفره گروگانگیری خبر داد.
به گزارش مهر، حجت‌الاسلام حسن غریب در این باره گفت‌: متهمان که به صورت باندی و گروهی اقدام به شش فقره آدم‌ربایی، گروگانگیری و سرقت اموال اتباع افغانستانی کرده بودند، دستگیر و روانه زندان شدند. سردسته این باند یک خانم بود‌. وی افزود: متهمان طعمه‌های خود را از طریق فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی انتخاب می‌کردند. آنها اغلب در شبکه اجتماعی فیس‌بوک با اتباعی که قصد تهیه ویزا برای کشورهای خارجی داشتند آشنا شده و با برقراری ارتباط با آنها، وعده اخذ ویزا برای کشورهای دیگر را به این افراد می‌دادند. پس از جلب اعتماد، برای انجام امور اداری و اسکان چند روزه متقاضیان ویزا، با آنان قرار ملاقات گذاشته و در این ملاقات اقدام به آدم‌ربایی و سرقت اموال آنها می‌کردند. متهمان با بستن دستان و چشمان گروگان‌ها و توسل به زور و ضرب‌و‌جرح و آزار و اذیت از گروگان‌ها اخاذی و به سرقت اموال آنها اقدام می‌ کردند.دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم ادامه داد:مدارک هویتی، دلار، ارز دیجیتال، طلا و زیورآلات و ساعت مچی، گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن، البسه و وسایل شخصی از مواردی است که در این آدم‌ربایی از گروگان‌ها با توسل به زور  ربوده شده است.

بازداشت قاتل راننده
مردی که در جریان سرقت خودروی کوئیک، راننده را کشته و متواری شده بود، بازداشت شد. 
به گزارش سایت پلیس، ششم فروردین امسال، در محله اسلامشهر جسد مرد جوانی از سوی اهالی کشف شد که با ضربه چاقو به قتل رسیده بود‌. ماموران از روی مدارک همراهش توانستند هویت او را پیدا کنند. ماموران وقتی دوربین‌های اطراف محل کشف جسد را بازبینی کردند، به تصاویری دست یافتند که نشان می‌داد، مقتول راننده خودروی کوئیک بوده که مردی به او نزدیک شده و با زور و تهدید می‌خواسته خودرویش را سرقت کند که او مقاومت کرده و به قتل رسیده است. سارق نیز او را در خیابان رها کرده و با سرقت خودرو فرار کرده است. جست‌و‌جو‌ها در این باره ادامه داشت تا این‌که رد این خودرو در یکی از خیابان‌های تهران به دست آمد و ماموران با راه‌اندازی ترافیک ساختگی خودروی سرقتی را متوقف و راننده آن را بازداشت کردند.