اکران در زمان تعیین شده

اکران در زمان تعیین شده

سازندگان «آر آر آر» می‌گویند درام تاریخی‌شان را در همان زمان تعیین‌شده قبلی یعنی 8 ژانویه روی پرده سینماهای هند می‌فرستند. به گفته آنها، باوجود بسته شدن تمام سالن‌های نمایش در شهر دهلی، زمان نمایش عمومی فیلمشان را تغییر نمی‌دهند. هفته قبل به دنبال شیوع دوباره بیماری کرونا در هند، مسؤولان دولتی در دهلی‌نو اقدام به بستن مراکز عمومی پرجمعیت کردند که سالن‌های سینماها را هم در برمی‌گرفت.
این اقدام باعث شد تهیه‌کنندگان درام ورزشی «جرسی» فیلمشان را در تاریخ اول ژانویه اکران نکنند و بگویند آن‌ را در زمان دیگری روی پرده سینماهای هند می‌فرستند.
اس اس راجامولی، کارگردان آر آر آر می‌گوید: «سینماهای هند بعد از نزدیک به دو سال تعطیلی مدتی قبل دوباره بازگشایی شدند. درست نیست به شرایط بد قبلی برگردیم. سینما و فیلم‌ها باید به حیات خود ادامه دهند.
 سینما محل زندگی و منبع درآمد چند میلیون انسان است و تعطیلی فعالیت‌های سینمایی ضربات جبران ناپذیری به صنعت سینمای هند و دست اندرکارانش وارد کرده است. باید جلو برویم و مشکلات را حل کنیم. از تماشاگران می‌خواهم به سینما پشت نکنند و با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی همچنان به سالن‌های نمایش بروند و از هنرمندان خود حمایت کنند.»
آجی دیوگان، رام چاران و عالیا بهات، بازیگران محوری آر آر آر هستند. تحلیلگران اقتصادی سینما پیش‌بینی موفقیت بالایی برای این درام تاریخی می‌کنند. این فیلم در حالی روی پرده سینماها می‌رود که شاهد کاپور، بازیگر جرسی با کاهش 70درصدی دستمزدش در جرسی از تهیه‌کنندگان آن خواسته فیلم را فقط در سالن‌های نمایش اکران عمومی کرده و از پخش استریم آن خودداری
 کنند./ باکس آفیس ایندیا