درخواست طرفداران «پلنگ سیاه»

درخواست طرفداران «پلنگ سیاه»

طرفداران «بلک پنتر/ پلنگ سیاه» که تعدادشان هم بسیار زیاد است، یک کارزار اینترنتی به راه انداخته و از سازندگان بلک پنتر درخواست کرده‌اند برای قسمت دوم این مجموعه اکشن ابرقهرمانانه بازیگر تازه‌ای را برای ایفای نقش تچالا انتخاب کنند. این نقش را در قسمت اول فیلم چادویک بازمن بازی کرد. او کمی بعد از اکران عمومی فیلم به دلیل سرطان درگذشت.
 تهیه کنندگان بلک پنتر اعلام کردند قصد ندارند بازیگری را جایگزین او کنند و قسمت‌های بعدی فیلم بدون حضور شخصیت تچالا ساخته
خواهد شد.
اما کارزار طرفداران این اکشن کمیک استریپی به دنبال آن است که مدیران کمپانی والت دیزنی و شرکت مارول بازیگر جوان سیاه پوست دیگری را جایگزین بازمن مرحوم کرده و ماجراجویی‌های فیلم را با حضور او پیش ببرند.
 این در شرایطی است که اهل فن هم این پرسش را مطرح کرده بودند که بدون حضور شخصیت اصلی و محوری این مجموعه فیلم در قسمت‌های بعدی، داستان و حال و هوای کلی بلک پنتر به کدام سو خواهد رفت. تچالا ابرقهرمان داستان بلک پنتر است که همه چیز حول محور شخصیت او شکل گرفته و دنبال می‌شود.
تا امروز بیش از 47هزار امضا توسط این کارزار جمع آوری شده و سازمان دهندگانش می‌گویند با طوماری بالای دو میلیون امضا به دیدار مدیران والت دیزنی خواهند رفت. مدیر کارزار به رسانه‌ها گفته است: «میراث تچالای ابرقهرمان با مرگ ناگهانی و تأسف برانگیز بازمن به پایان نمی‌رسد و همچنان ادامه خواهد داشت.»
تچالا یا همان بلک پنتر اولین ابرقهرمان سیاهپوست دنیای ابرقهرمانانه کمیک استریپی است. کار فیلمبرداری قسمت دوم بلک پنتر با نام «پلنگ سیاه: واکاندا» مدتی است که در سکوت خبری شروع شده است./ موویز