چه خبر؟

چه خبر؟

پیام تسلیت معاون صدای رسانه‌ملی در پی درگذشت علیرضا غفاری

معاون صدا در پی درگذشت علیرضا غفاری پیام تسلیت داد. به گزارش جام‌جم، در پیام علی بخشی‌زاده معاون صدا آمده است: خبر درگذشت مرحوم علیرضا غفاری، هنرمند نام‌آشنای کشورمان و مجری و گوینده ارشد صداوسیما، موجب تالم و ثاثر اهالی رسانه شد.  فقدان آن عزیز سفرکرده ضایعه بزرگی بر قلب تپنده جامعه هنری کشور وارد کرد؛ ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست.
دل خوش می‌کنیم به صدای دلنشین‌اش و آثار ارزشمندش که برای همیشه در یاد و وجود ما خواهد ماند. مرحوم غفاری در عرصه شعر و نویسندگی هم آثار بسیاری را از خود به‌جای گذاشت و با رفتنش غمی توام با افسوس را بر جان دوستداران و همکارانش نشاند که باور رفتنش را بسی دشوار خواهد کرد.
درگذشت مرحوم علیرضا غفاری را به جامعه هنری و فرهیخته سرزمین‌مان به‌ویژه همکارانش در رسانه ملی تسلیت می‌گویم و از خداوند منان برای بازماندگان و خانواده آن مرحوم صبری جزیل خواستارم.
پیام تسلیت معاون سیما 
در پی درگذشت علیرضا غفاری
حمید شاه آبادی، معاون سیما در پیامی درگذشت علیرضا غفاری، گوینده‌ توانمند و خوش صدای رسانه ملی را تسلیت گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، متن پیام تسلیت معاون سیما به شرح زیر است:
در واپسین روزهای سال، آقای علیرضا غفاری از همکاران خوب رسانه ملی را از دست دادیم.
گوینده‌ای توانمند و خوش صدا و از مجریان برتر سیما و هنرمندی باسابقه که در تئاتر، شعر و فیلم نیز فعالیت‌های مؤثر و قلمی روان وتوانا داشت. مرحوم غفاری در تکاپوی بی‌ادعای خود در عرصه‌های گوناگون فرهنگی و رسانه ای، متعهد و پویا بود.
درگذشت این صدای ماندگار را به جامعه رسانه‌ای کشور و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی مسألت می‌نمایم.
پایان تدوین فیلم تلویزیونی «پرونده خانه ما»

تدوین فیلم تلویزیونی «پرونده خانه ما» به کارگردانی محمدرضا حیدری به پایان رسید و این روزها صداگذاری و اصلاح رنگ کار در جریان است.
به گزارش جام‌جم، تدوین فیلم تلویزیونی پرونده خانه ما به کارگردانی محمدرضا حیدری و نویسندگی و تهیه‌کنندگی مرضیه حیدرآقایی که فیلمبرداری آن به مدت 15روز در شهر دامغان انجام شده بود به پایان رسید.
همچنین این روزها صداگذاری و اصلاح رنگ این فیلم تلویزیونی به ترتیب توسط اسماعیل جعفری و محبوبه موسوی در حال انجام است.
در خلاصه داستان پرونده خانه ما آمده است:
«گاهی ساعت‌ها زمان اصلی زندگی ما را نشان نمی‌دهد، چون  اشکال مختلفی دارند. ما به عنوان ناظر در کجای این ساعت نشسته‌ایم و نظاره می‌کنیم. شاهد اصلی کیست؟»
مهدی امینی‌خواه، حدیثه تهرانی، حسن اسدی، علیرضا علیا، محمدرضا حیدری، محمدعلی محبتی، سهیلا مالمیر، حامد طوسی، سمانه ابراهیمی، عرفان فولادیان، مرضیه ایزدشناسان، فاطمه رضایی، محمد کردی و باحضور فرج‌ا... گل‌سفیدی و سعیده عرب از جمله بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.