چه خبر؟

چه خبر؟

«جناب‌عالی»
در شبکه نسیم
مجموعه طنز «جناب عالی» نوروز امسال از شبکه نشاط و سرگرمی پخش می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سیما، مجموعه نمایشی طنز جناب عالی، با کارگردانی عادل تبریزی در نوروز 1401 به آنتن شبکه نسیم می‌رسد.
این سریال روایت جوانی تحصیلکرده و جویای کار است که با قرار گرفتن در شرایط خاص اجتماعی در معرض انتخاب و آزمونی سخت قرار می‌گیرد.
بنابر این گزارش، جناب عالی به تهیه کنندگی مصطفی رضوانی و نویسندگی مشترک عادل تبریزی و رویا خسرونجدی سعی دارد با بیان طنز و شیرین معضل بیکاری و اشکالات سیستم اداری را تصویر کند. این مجموعه طنز 13قسمتی در ایام نوروز 1401 هر شب ساعت 23 با نقش آفرینی امیرحسین رستمی، حسین سلیمانی، بیژن بنفشه‌خواه، میرطاهر مظلومی، مهوش وقاری، گیتی معینی، رضا‌بنفشه‌خواه، محمد الهی و با حضور بیتا‌سحرخیز و هنرمندی منوچهر آذری از شبکه نسیم پخش خواهد شد.
رقابت بانوان در مسابقه «شهروند و مافیا»
فصل چهاردهم مسابقه «شهروند و مافیا» به‌زودی از آنتن شبکه سلامت پخش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فصل چهاردهم مسابقه شهروند و مافیا با روایت علیرام نورایی، از ۲۴ اسفند ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سلامت می‌رود. شهروند و مافیا مسابقه‌ای مهیج و فکری است و در آن فرد با آزمون و خطا سعی در شناسایی افراد دیگر دارد. با توجه به علاقه‌مندی بانوان به این بازی، برای اولین مرتبه از شرکت‌کنندگان خانم برای حضور در این فصل دعوت شده است. در این بازی افراد به دو گروه مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه‌سازی می‌شود. در این مسابقه افراد به‌صورت پنهانی تعیین نقش می‌شوند و اکثریت شهروندان این فرصت را پیدا می‌کنند تا افراد مافیا را شناسایی کرده و برای حذف آنها رای بدهند. علیرضا سلطانی تهیه‌کننده و محمد رجایی کارگردان مسابقه هستند و این چهاردهمین فصل مسابقه شهروند و مافیاست که از شبکه سلامت سیما پخش خواهد شد.
آغاز تصویربرداری سریال «مشتری مداری»
تصویر برداری سریال آموزشی مشتری مداری با هدف جلب رضایت مردم در حوزه‌های کسب‌وکار و خدمات محموله‌های پستی و مسائل مرتبط در 50 قسمت 10دقیقه‌ای به کارگردانی و تهیه کنندگی علی بهادر آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی این سریال نمایشی، بازیگرانی که در سریال مشتری مداری ایفای نقش می‌کنند، عبارتند از علیرضا زادسرور، سام دانشور، فریبا طالبی،آرمان نوبخت، شقایق فتحی و بیش از 50نفر از هنرمندان جوان تئاتر کشور 
هستند.
تصویربرداری این مجموعه در لوکیشن‌هایی در منطقه سعادت آباد و شهرک استقلال(تهرانسر)تهران در حال انجام است.
تدوین این مجموعه همزمان با تصویربرداری توسط بهروز شکوری درحال انجام است.
ضمیمه چار دیواری