پایان «نجلا» را  سرهم بندی نمی‌کنیم

چه خبر؟

پایان «نجلا» را سرهم بندی نمی‌کنیم

فصل دوم سریال «نجلا» این روزها توانسته به یکی از سریال‌های پرمخاطب تلویزیون تبدیل شود. با وجود این‌که سریال به سکانس‌های تلخ جنگ و شهادت رسیده اما همچنان در برخی سکانس‌ها مخاطب را میخکوب می‌کند.

 حالا این سؤال برای خیلی‌ها پیش آمده که قرار است داستان نجلا و عبد و آدم‌های زندگی‌شان چگونه به پایان برسد؟ بر این اساس سعید سعدی با یکی از رسانه‌ها گفت‌وگویی داشت و تصریح کرد: به دنبال سرهم‌بندی کردن نیستیم و سعی می‌کنیم مخاطب را  راضی 
نگه داریم.
او درباره تغییر بازیگر نقش نجلا و واکنش‌هایی که در پی داشته توضیح داد: در هر صورت چون سارا رسول زاده سر کار آقای ایرج راد بود، نتوانست با ما همکاری داشته باشد و دلیل دیگری جز این نبود و خانم دهقانی توانست از پس نقش بربیاید و لطمه آنچنانی به کار نخورد. در ارتباط با گریم بازیگر نیز به هر حال معذوریت‌هایی در کار بود و باید در چارچوب ضوابط سیما عمل می‌کردیم.
سعدی درباره سختی‌های تولید این سریال در دوران کرونا عنوان کرد: نجلا، سریالی بود که تولید سنگینی داشت و در هفت تا هشت شهرستان کار را پیش بردیم. 
به دلیل این‌که بتوانیم تصویر را با واقعیت منطبق کنیم، کار را در شادگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، انزلی، اروندکنار، کرج و تهران تولید کردیم و این مسأله بر سختی‌های کار می‌افزود. در دوران کرونا هم سختی‌هایی وجود داشت اما توقفی در کار نداشتیم و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به مشکلی برنخوردیم. البته برخی بازیگران و عوامل به کرونا مبتلا شدند ولی به دلیل وجود کرونا، توقفی در ساخت 
نداشتیم.
حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم پایان بندی این سریال و فینال قصه مخاطب را راضی نگه می‌دارد یا نه؟ 
اصلا قرار است این سریال به فصل بعدی هم برسد یا این‌که سازندگان به همین دو قسمت اکتفا می‌کنند؟