حاشیه خبر

حاشیه خبر

خبر عجیب درباره فرهاد!
فرهاد مجیدی همان کسی بود که توانست بعد از 9 سال طلسم‌شکنی کند و استقلال را دوباره به قهرمانی برساند. آخرین بار او به عنوان کاپیتان جام قهرمانی را بالای سر برد و حالا هم قرار است در کنار کاپیتان وریا، جام را بگیرد. 
مجیدی یکی از پرفشارترین و سخت‌ترین دوران مربیگری خود را در استقلال سپری کرد ولی پایان این روزهای سخت برایش خوش و شیرین بود. 
سردار آجرلو مدیرعامل آبی‌ها بعد از حضور در جمع آبی‌ها برای آن‌که نشان دهد مشکلی با فرهاد ندارد، قرارداد او را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد. به همین دلیل شماره 7 محبوب آبی‌ها همچنان می‌تواند روی نیمکت استقلال بنشیند؛ به ویژه حالا که تیمش را قهرمان کرده و بین هواداران محبوبیت بیشتری به دست آورده است. منتها خبرهایی از داخل باشگاه به گوش می‌رسد که در نوع خود 
جالب است.  ظاهرا فرهاد مجیدی چندان مصمم به ادامه کار در این باشگاه نیست. او برای فصل بعد هیچ چیز به باشگاه اعلام نکرده است. معمولا در اینجای فصل، مربیان به دنبال خریدهای فصل بعد می‌روند.  مجیدی با این‌که خبر داشت بعضی از باشگاه‌ها از جمله سپاهان و پرسپولیس و گل‌گهر درصدد جذب مهره‌هایی هستند، در این زمینه اقدامی نکرد. 
محمد مومنی عضو هیات‌مدیره استقلال در این باره می‌گوید: «به این دلیل بود که همه تمرکزمان را روی قهرمانی گذاشتیم. از طرفی استقلال ضعف آنچنانی ندارد. الان تیم‌هایی دنبال بازیکن هستند که ضعف دارند ولی ما تیمی قدرتمند در اختیار داریم.» 
در همین حال شایعات حکایت از آن دارد ممکن است فرهاد بخواهد به عنوان سرمربی قهرمان، استقلال را موقتا ترک کند. به ویژه حالا که با پیشنهادهایی از حوزه خلیج فارس هم روبه‌رو شده است. فرهاد می‌داند فصل بعد کار سختی برای تکرار قهرمانی دارد و شاید به دلیل فصل پرفشاری که داشت، موقتا از این فضا دور شود. او قبلا تصمیمات ناگهانی کم نگرفته است.

کاپیتان مقتدر
وریا غفوری، کاپیتان آبی‌های پایتخت که البته قابل انکار نیست که هواداران تیم رقیب هم او را دوست دارند، گرچه چندبار با فرهاد مجیدی به اختلاف خورد و حتی در اسفند ماه با نظر مجیدی از استقلال کنار گذاشته شد و با عذرخواهی به تیم بازگشت، اما کاپیتانی مقتدر برای آبی‌ها بود تا حواشی را جمع کند و اجازه ندهد مسائل درون تیم به بیرون کشیده شود. 
او حتی با حضور صالح حردانی در این تیم روی نیمکت نشست اما اجازه دخالت در تیمش را به کسی نداد و در مواقعی که خود بازیکنان استقلال هم ناخواسته به اختلافی در تیم می‌خوردند، با آنها برخورد می‌کرد.  او پس از برد برابر فولاد اعلام کرد همه ما سرباز استقلال و فرهاد مجیدی هستیم و صحبت درباره اختلاف‌ها کار شایعه‌پردازان است. آنچه وریا را بیش از پیش دوست‌داشتنی می‌کند، نگرانی‌ همیشگی او درباره مردم و وضعیت معیشتی‌شان است. صحبت‌های او در شب قهرمانی استقلال تبدیل به یکی از پرطرفدارها در فضای مجازی شد. 
ضمیمه نوجوانه