تقدیر از مرکز صداوسیمای فارس  و  موسسه قرآنی بیت‌الاحزان

تقدیر از مرکز صداوسیمای فارس و موسسه قرآنی بیت‌الاحزان

 محمدمهدی رحمتی، سرپرست معاونت امور استان‌ها در مراسم تکریم از خدمات صداوسیمای مرکز فارس و موسسه قرآنی بیت‌الاحزان در تولید برنامه‌های فاخر قرآنی، راز فراگیری و توسعه موسسه‌های قرآنی را مردمی‌بودن آنها دانست. 
رحمتی در نشست مشترک شورای مدیران معاونت و مدیران‌کل مراکز استان‌های کشور از خدمات صداوسیمای مرکز فارس در تولید برنامه‌های فاخر قرآنی و موسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت‌زهرا(س) به‌عنوان مرکز فعال در ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور تقدیر کرد. در این نشست، محمدمهدی رحمتی با قدردانی از فعالیت‌های موسسه قرآنی و فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت‌زهرا(س) اظهار کرد: این موسسه یکی از مراکز قرآنی موفق در حوزه نشر تعالیم قرآن‌کریم به‌ویژه در مناطق محروم بوده و لازم است رسانه استانی بیش از آنچه تاکنون صورت گرفته به این‌گونه فعالیت‌ها و مروجان کلام وحی بپردازد. 
وی توسعه فرهنگ قرآنی و تربیت حافظان و قاریان را ازجمله برنامه‌های مهم این موسسه برشمرد و افزود: به استناد آمار موجود، موسسه بیت‌الاحزان توانسته دامنه فعالیت‌هایش را در سراسر کشور گسترش دهد و سخنی گزاف نیست که آن را یک ‌نهاد موفق در حوزه نشر قرآن‌کریم بدانیم و این امر جای بسی قدردانی دارد. وی افزود: موسسه بیت‌الاحزان ظرفیت مهمی‌ برای اقدامات فرهنگی و رسانه‌ای با محوریت قرآن‌کریم است. موسسه‌ای که بدون حمایت دولتی شکل گرفته و کار خود را توسعه داده و حالا ثمرات آن دیده می‌شود.