هرکس با رهبر معظم انقلاب مخالفت کند، خدا از او نمی‌گذرد

سخن برگزیده

هرکس با رهبر معظم انقلاب مخالفت کند، خدا از او نمی‌گذرد

استاد فاطمی‌نیا را همه به سخنرانی‌های شیرین و خاطره‌انگیز اخلاقی و عرفانی‌اش می‌شناسند اما آن استاد فقید، در حوزه‌های مربوط به تحولات سیاسی و اجتماعی نیز، موضعگیری‌های روشن و قاطعی داشت. در یکی از مشهورترین سخنرانی‌هایش می‌گوید: «خداوند ان شاءا... به ما توفیق دهد که یار رهبرمان باشد.»

استاد فاطمی‌نیا، در این سخنرانی مشهور در خصوص ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب، ضمن شهادت دادن به صلاحیت و  رهبر انقلاب از خداوند خواسته است: «به ما توفیق دهد یار این آقا (رهبر انقلاب) باشیم». استاد در این سخنرانی می‌گوید: «امروز در محضر خداوند می‌گویم امروز بالاترین گناه، تضعیف رهبری است.» استاد فاطمی‌نیا در این سخنرانی مشهور، تضعیف نظام و رهبری را از شرب خمر بدتر می‌داند و خواستار توجه جوانان به این نکته‌ها شده است. 
«برای این‌که کسی شرب خمر کند، یک گوشه در خانه‌اش زهرمار می‌خورد و خودش می‌داند و خدا. بیمار هم می‌شود اما اگر کسی رهبری را تضعیف کند یعنی یک کشتی 70میلیون نفری را سوراخ می‌کند، آن هم در این زمانه.»
استاد در ادامه این سخنرانی، در خصوص تبعیت از رهبری گفته است: «بنده روی منبر امام حسین(ع)، در خانه خدا، آن هم در مجلس زهرا(س) اگر چیزی را یقین نکنم، نمی‌گویم. بدانید و آگاه باشید هرکس کوچک‌ترین حرفی در تضعیف مقام رهبری بزند، هرکس اندیشه‌ای داشته باشد که ضد مقام رهبری باشد، خدا او را نخواهد بخشید. این را یقین بدانید. قدردان رهبر باشید. اگر افکار پاشیده‌ای، پوسیده‌ای به شما عرضه کردند، قبول نکنید. این مرد بزرگ، عز اسلام است و هرکس با این مرد بزرگ، با مقام معظم رهبری مخالفت کند، خدا از او نمی‌گذرد. امروز از اوجب واجبات، یکپارچگی و تأیید آیت‌ا... خامنه‌ای است. جوان‌ها! یک وقت افکارتان را این طرف و آن طرف نکنید. فقط حواستان به رهبر باشد. فلان کسی همچنین چیزی گفت، فلان روزنامه همچنین چیزی نوشت، گوش ندهید. گوشتان به رهبر باشد. این را سربسته گفتم. «العاقل یکفیه الاشاره» مدعی علم غیب نیستم. هیچی نیستم. یک کودک نادانم، ولی به فضل‌ا... و کرمه که یک معیارهایی در دست دارم که بر مبنای آن می‌دانم، کسی مخالفت با این مرد بکند و توبه هم نکند، خدا او را نمی‌بخشد، مگر توبه کند.»