اخبار

اخبار

بخشش قاتل بعد از 13 سال 
مردی که 13 سال ‌پیش ‌فردی را در مینودشت به قتل رسانده وحکم قصاص گرفته بود‌، بخشیده شد.  حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان در این باره گفت :‌ این مرد 13سال قبل درپی اختلاف شخصی ‌فردی را در مینو‌دشت ‌به قتل رسانده بود‌. ‌برای متهم پس از رسیدگی پرونده به درخواست اولیای دم حکم قصاص صادر شد. اولیای دم ‌برای اجرای حکم مراجعه نکردند اما از سال گذشته به درخواست آنها حکم قصاص در نوبت اجرا قرار گرفت. با تلاش و پیگیری دادستان مینودشت و اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان پس‌ از برگزاری چند جلسه صلح و سازش، این خانواده سرانجام مرد محکوم به قصاص را بخشیدند. 

افزایش قربانیان ‌گروگانگیری ایلام 
یکی ‌از مجروحان حادثه گروگانگیری ایلام به دلیل شدت جراحات فوت کرد. 
سعید رستمی کارمند اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان که در جریان گروگانگیری آن اداره در روز چهارشنبه ‌زخمی شده بود بامداد جمعه ‌به دلیل شدت جراحات ‌در ‌بیمارستان فوت شد. 
در این حادثه خونین که صبح چهارشنبه رخ داد، یکی از نگهبانان این اداره اقدام به انفجار یک نارنجک کرد که چهار نفر در صحنه و دو نفر دیگر در بیمارستان جان باختند. مرد گروگانگیر سپس با اسلحه کلاشینکف همراهش به زندگی خود پایان داد.


کشف خمپاره جنگی ‌در حیاط خانه 
یک قبضه خمپاره جنگی در حیاط ‌خانه‌ای در شهر انزلی ‌و نیز خمپاره‌ای در زمین کشاورزی در بندر کیاشهر کشف شد.
به گزارش سایت پلیس‌، یکی از شهروندان ‌غازیان بندر انزلی دو روز پیش‌ از وجود یک شی مشکوک در حیاط خانه‌اش خبرداد. ‌ماموران برای بررسی ماجرا به خانه وی رفتند که معلوم شد ‌خمپاره جنگی‌ است که آن را  کشف و از محل دور کردند. ‌علاوه بر این، ‌خمپاره‌ای نیز ‌در زمین کشاورزی در بندر کیاشهر کشف شد.  با تلاش تیم خنثی‌کننده بمب از مرکز استان گیلان هردو خمپاره خنثی شد‌.