انهدام  شبکه بزرگ  قاچاق مواد مخدر

انهدام شبکه بزرگ قاچاق مواد مخدر

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از انهدام بزرگ‌ترین باند قاچاق مواد مخدر در شمال‌غرب کشور و کشف بیش از ۹۰۰‌ کیلوگرم انواع مواد مخدر، خبر داد.

سردار رحیم جهانبخش در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان آذربایجان‌غربی در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه‌روزی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که قصد انتقال آن از شرق کشور به ارومیه را داشتند، مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: مأموران با تشکیل چند گروه عملیاتی و هماهنگی با مرجع قضایی، نسبت به رصد و شناسایی تمام متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی، شش دستگاه خودروی سواری و باری را که برای انتقال و جابه‌جایی مواد مورد استفاده قرار گرفته بود،  توقیف کردند که از آنها مقدار ۹۰۲ کیلوگرم مواد مخدر (۱۰۱ کیلو‌گرم هروئین و ۸۰۱ کیلو‌گرم مرفین) کشف و ضبط شد.
فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌غربی تصریح کرد: در این‌خصوص هفت متهم دستگیر شدند و شش دستگاه خودرو نیز توقیف شد که پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.