تشکر سردار اشتری از رهبر انقلاب

در پی حمایت مقام رهبری از عملکرد فرماندهی انتظامی صورت گرفت

تشکر سردار اشتری از رهبر انقلاب

سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی طی نامه‌ای از حمایت رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌ا… خامنه‌ای از عملکرد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی در کشف سرقت صندوق امانات بانک ملی تشکر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: حمایت حضرت مستطاب عالی از عملکرد فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کشف سرقت صندوق امانات بانک‌ملی که در دیدار دست‌اندرکاران کنگره شهدای جامعه عشایری کشور بیان فرمودید باعث مسرت و دلگرمی بیش از پیش کارکنان این فرماندهی شد. برای سربازان ولایت چه عزتی بالاتر از این‌که رضایت خاطر فرمانده و  ولی امرشان را جلب کنند. اشتری در این نامه تاکید کرده است: فرمایشات حکیمانه، ناصحانه و پدرانه حضرت عالی همچون گذشته روشنایی‌بخش مسیر همه مسؤولان کشوری و لشکری به خصوص فرزندان و سربازان‌تان در فرماندهی انتظامی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مرکز تا مرز گردید. بار دیگر با ولی امر و فرمانده خود تجدید میثاق می‌کنیم و با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم در مسیر دفاع از عزت و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و صیانت از جان و مال و ناموس مردم ایران اسلامی تا پای جان دفاع کرده و همچون گذشته با جهاد مومنانه و روحیه انقلابی اهل اقدام وعمل باشیم «ان‌شاءا...». 
پیش از این رهبر انقلاب گفته بودند: نیروی انتظامی کشور یک تعدادی دزد را ظرف ۴۸ ساعت بعد از دزدی دستگیر می‌کنند؛ باید تشویق شوند، اما در رسانه‌ ملی خود ما جوری حرف زده می‌شود که به جای تشویق، کأنه سرزنش می‌شوند، عمدی که نیست اما غفلت است؛ این غفلت‌ها به سود دشمن تمام می‌شود.