همه علیه آجرلو

خشم؛ پاسخ هواداران و بازیکنان استقلال به عملکرد مدیریت استقلال

همه علیه آجرلو

شادی هواداران استقلال پس از قهرمانی تیم‌شان در لیگ‌برتر زمان زیادی دوام نیاورد و زمزمه‌های رفتن فرهاد مجیدی شنیده شد. مجیدی از استقلال رفت و هواداران استقلال با شنیدن اسامی مختلف برای نشستن روی نیمکت تیم‌شان شوکه شدند. از نکونام و عنایتی گرفته تا شایعه دروغ بازگشت دوباره استراماچونی و در نهایت ساپینتو که روی نیمکت آبی‌ها نشست. اما در شرایطی که تیم‌های دیگر در فصل نقل و انتقالات به دنبال بمب هستند، در استقلال هیچ خبری نیست. خبر رسیده که محمد دانشگر با سپاهان و وریا غفوری با فولاد به توافق رسیده‌اند اما از آجرلو و پیشنهاد به بازیکنان برای تمدید قرارداد خبری نیست. این اتفاقی است که هواداران و بازیکنان استقلال را خشمگین کرده است.

  از بمب خبری نیست
گرچه برخی خبرنگاران وابسته به مدیریت باشگاه استقلال مدام سعی دارند فضا را طوری نشان دهند که در روزهای آتی قرار است خبرهای خوبی از بازار نقل و انتقالات به گوش هواداران برسد اما تا امروز تنها اتفاق، حضور سجاد شهباززاده بوده که چندان هم مورد رضایت هواداران نبود. در این بین از سرنوشت بازیکنان محبوب هواداران هیچ خبری نیست و این دقیقا آن چیزی است که آنها را عصبانی کرده است. وریا غفوری که بارها تاکید کرده منتظر پیشنهاد استقلال است و امیدوار است شان او به عنوان کاپیتان تیم حفظ شود، هنوز هیچ تماسی از سوی باشگاه نداشته است. از سرنوشت بازیکنان دیگر مانند ارسلان مطهری و باقی بازیکنان نیز خبری نیست. دیروز محمد دانشگر با سپاهان قرارداد سه ساله امضا کرد و روزبه چشمی هم مورد نظر این باشگاه اصفهانی است. ژستد هم که پیش از این استقلال را ترک کرده بود. عارف غلامی نیز با فالو کردن صفحه سپاهان احتمالا راه اصفهان را در پیش خواهد گرفت  اما هواداران استقلال که روی وریا غفوری تعصب بسیاری دارند، حالا با هشتگ «وریا تنها نیست» سعی دارند به مدیران استقلال بفهمانند که در صورت جدایی وریا شرایط دیگر مثل قبل نخواهد بود.
  هشتگ آجرلو استعفا
هنوز مدت زمان زیادی از ترند شدن هشتگ مربی معتبر خارجی در شبکه‌های اجتماعی توسط هواداران استقلال نگذشته است که حالا آنها با هشتگ کردن عبارت آجرلو استعفا سعی دارند عصبانیت خود را نشان دهند. آنها هیچ خبر خوبی نشنیده‌اند و حضور پررنگشان در شبکه‌های اجتماعی برای شنیده شدن صدایشان است. 
برخی پیشکسوتان استقلال هم از این وضع ناراضی هستند و به نظر آنها این ضعف تنها بر عهده مصطفی آجرلو است و او نباید اجازه دهد در روزهای پایانی نقل و انتقالات بازیکنان محبوب تیمشان از استقلال جدا شوند. واکنش آجرلو تنها سکوت است. او وعده می‌دهد که بهترین تصمیم را می‌گیرد، هیچ سهمی برای هوادار قائل نیستند اما شعار دادن او باعث خشم بیشتر هواداران می‌شود. در این بین مشخص نیست سهم هواداران استقلال در میان تصمیمات آقای آجرلو چقدر است؟ آیا او به خواست و دلخوشی هواداران و موفقیت تیمش در فصل بعد بیشتر اهمیت می‌دهد یا فکر به منصب‌های بعدی مجالی برای ذهن او باقی نگذاشته است؟

یگانه عصاری - گروه ورزش