پایان فرار شرور قاتل

پایان فرار شرور قاتل

شرور سابقه‌دار که بعد  از  تهدید اینستاگرامی رقیبش او را با شلیک چهار گلوله کشته و متواری بود، بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار جام‌جم، این شرور جوان که از اراذل و اوباش سطح یک تهران است بعدازظهر چهاردهم اردیبهشت امسال در جریان اختلاف با یکی دیگر از اوباش سطح یک، او را بعد از خروج از آرایشگاه مردانه در محله یافت‌آباد تهران هدف شلیک چهار گلوله قرار داد و به قتل رساند.
پس از این جنایت با دستور میثم حسین‌پور، بازپرس جنایی، تحقیقات ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران آغاز شد. در بازبینی فیلم دوربین‌های مداربسته محل درگیری معلوم شد خودروی تیبایی در آن محل با دو سرنشین حضور داشته است. یکی از آنها از پشت ‌سر چهار گلوله به مرد جوان شلیک کرده و بعد از محل دور شدند. تحقیق از دوستان مقتول نشان داد او با رقیبش اختلاف و درگیری داشته و هرکدام خود را شاخ محله می‌دانستند. این کری‌خوانی و درگیری‌ها به اینستاگرام هم کشیده شده و یک روز قبل هم درگیری فیزیکی داشتند. متهم قبل از قتل، با انتشار پیامی خطاب به مقتول در اینستاگرام نوشته بوده: «انتقام سخت نزدیک است، منتظر باش.» ماموران دنبال متهم و همدستش بودند تا این‌که 20 روز بعد خودروی متهمان را بدون سرنشین اطراف بیابان‌های تهران یافتند. در بازرسی از آن سلاح مورد استفاده در قتل که ماهرانه در خودرو  جاسازی شده بود پیدا شد. ماموران اطراف را جست‌وجو کردند اما از متهمان خبری نبود. سرانجام دو شب قبل رد آنها در پایتخت به دست آمد و بازداشت شدند. آنها دیروز برای ادامه تحقیقات به شعبه چهارم بازپرسی دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. متهم به قتل در تحقیقات گفت: من و مقتول هردو از اراذل و اوباش سطح یک تهرانیم و سابقه‌ کیفری داریم. کلی هم طرفدار و نوچه داریم. با هم رفاقت داشتیم اما بعد از بدگویی و کری‌خوانی پشت‌ سرم، جدا شده و دشمن شدیم. در اینستاگرام کری‌خوانی می‌کردیم. دعوا و درگیری‌مان ادامه داشت و هریک قدرت خود را به رخ دیگری می‌کشاند. یک ماه قبل از قتل، من و مقتول در بوستان قرار گذاشتیم. با چاقو زخمی‌ام کرد و متواری شد. بعد از آن حرف‌هایی علیه من در اینستاگرام منتشر کرد. 
 وی افزود: مرا تحقیر کرد که قدرتش از من بیشتر  است و شاخ خلافکارهاست. تصمیم به انتقام‌گیری گرفتم. 20میلیون تومان به مردی پرداختم و کلت و فشنگ از او خریدم. آن روز سوار خودرو شدیم. سایه‌به‌سایه در تعقیبش بودیم. وقتی از آرایشگاه بیرون آمد به سویش شلیک کردم که زخمی شد. همان شب فهمیدیم فوت کرده است. دوستم به شهر دیگری رفت و من هم به شهرهای مختلف رفتم تا این‌که چند روز قبل هر دو بازگشتیم که بازداشت شدیم. 
 این در حالی بود که همدستش نیز گفته‌های او را تایید کرد. 
 بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران دراین‌باره به جام‌جم گفت: با اعتراف متهمان، تحقیقات از آنها در اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد. خانواده مقتول هم برای قاتل درخواست قصاص کردند.