دیدنی

دیدنی

«بهشت غدیر» تماشایی شد
به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی پروژه، نمایشگاهی متشکل از ۱۲ پرده از روایت «بهشت غدیر» در قالب هنر ایرانی همزمان با ایام دهه ولایت از امروزدر محل گالری خوشزاد نگارخانه گنج پنهان افتتاح می‌شود. مؤسسه فرهنگی و هنری سرو امید در راستای فعالیت‌های ۱۰ساله خود در حوزه مفاهیم ولایی، اقدام به تهیه این تابلوها کرده که رویکرد متفاوتی به موضوع غدیر خم دارد و ناگفته‌های این رویداد مهم را در قالب هنر ایرانی به تصویر کشیده است. هر کدام از این پرده‌ها دارای پیوست‌های هنری و ادبی متفاوتی است و برای هریک از آنها توسط محمود حبیبی کسبی، ابیات اختصاصی سروده شده و هر پرده توسط مرشد میرزاعلی روایت شده است.
نگارخانه گنج پنهان در خیابان مجاهدین اسلام، نبش خیابان ایران، بوستان ایران واقع شده و علاقه‌مندان می‌توانند تا ۲۷ تیر در بازه زمانی ساعت ۱۵ تا ۱۸ به این نگارخانه بروند و بهشت غدیر را تماشا کنند. / مهر

«شکوفه‌های گیلاس» در تئاتر شهر
نمایش «شکوفه‌های گیلاس» به نویسندگی و کارگردانی سید محمد مساوات، در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود. با پایان گرفتن نمایش «پروین» به نویسندگی و کارگردانی حسین کیانی، از روز پنجشنبه ۳۰تیر نمایش شکوفه‌های گیلاس در تالار اصلی اجرا می‌شود. در این اثر نمایشی که تاریخ یاد شده با مدت زمان ۱۰۰دقیقه و قیمت بلیت ۱۲۰هزار تومان پیش روی مخاطبان قرار می‌گیرد، رومینا مومنی و حامد رسولی به عنوان بازیگر حضور دارند. 
سیدمحمد مساوات از جمله نویسندگان و کارگردانان شناخته‌شده تئاتر کشورمان است که طی سال‌های اخیر نمایش‌های متعددی از جمله «بیگانه درخانه»، «قصه ظهر جمعه»، «بی‌پدر»، «این یک پیپ نیست»، «راست پنجگاه»، «یافت‌آباد»، «بازیخانه قیاس‌الدین مع‌الفارق»، «زیدان»، «این روبان سیاه»، «ارتش میرزاملکم‌خان خانبلوکی»، «عکس اتفاق عزیز»، «خانه وا ده»، «قرب آن گاه»، «آقای بکت سکسکه فراموش نشود» را نوشته و کارگردانی کرده است.